نماینده ولی فقیه و امام جمعه داراب از مراکز قرآنی موسسه بیت الاحزان در شهرستان استهبان و مرکز مدیریت این مؤسسه بازدید کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بیت الاحزان، حجت الاسلام خسروی نماینده ولی فقیه و امام جمعه شهرستان داراب به اتفاق برخی از خیرین و مسئولین محلی داراب از مراکز قرآنی مؤسسه بیت الاحزان در شهرستان استهبان بازدید کرد.

وی که به دعوت مؤسسه بیت الاحزان جهت شرکت و سخنرانی در مراسم جشن میلاد حضرت زهرا(سلام الله علیها) به استهبان سفر کرده بود از بخش های مختلف مرکز مدیریت موسسه بیت الاحزان بازدید کرد و در جریان فعالیت‌های انجام شده توسط این مؤسسه قرار گرفت.

بنای در حال ساخت اولین حوزه علمیه قرآن محور کشور واقع در روستای قرآنی محمد آباد نخستین مکان بازدید امام جمعه داراب و هیأت همراه بود. حجت الاسلام والمسلمین شاهسونی مدیر مسئول موسسه قرآنی فرهنگی بیت الاحزان حضرت زهرا(س) به معرفی تاریخچه، شرح حال و برنامه های پیش روی این بنای شاخص فرهنگی پرداخت و گزارشی از اقدامات انجام شده ارائه کرد.

حجت الاسلام خسروی در ادامه از حسینیه صاحب الزمان این روستا محل تربیت حافظان قرآن کریم و آشپزخانه مرکزی مؤسسه بیت الاحزان بازدید کرد و سپس به مرکز شبانه روزی حفظ قرآن کریم فاطمیه رفت و در جمع خواهران قرآن آموز این مرکز سخنرانی کرد. امام جمعه داراب همچنین از موقوفه باغ فدک و محل ساخت اردوگاه قرآنی محمد رسول الله بازدید به عمل آورد و در جریان اقدامات انجام شده قرار گرفت. وی سپس در جمع قرآن آموزان مرکز شبانه روزی حفظ قرآن کریم امام حسن مجتبی (ع) واقع در روستای لای خرمی حاضر شد و طی سخنانی، از این که در روستایی با تنها ۸ خانوار، مرکزی قرآنی با عملکرد تربیت صدها حافظ قرآن کریم از سراسر کشور و برخی کشورهای خارجی شکل گرفته است، ابراز خرسندی و شگفتی کرد.

بازدید از مرکز مدیریت مؤسسه بیت الاحزان واقع در روستای ماهفرخان و آشنایی با بخش‌های مختلف اداری و آموزشی این مؤسسه و سخنرانی در جمع کارکنان، کارگران، معلمان، و خادمان قرآن کریم مؤسسه بیت الاحزان در جشن میلاد حضرت زهرا(ع) در شهرستان استهبان پایان بخش برنامه‌های این سفر یک روزه بود.

اشتراک در
اطلاع از
0 نظر
بازخوردهای انلاین
مشاهده تمامی نظرات