در این نشست که به همت دانشگاه علوم پزشکی شیراز برگزار شد، کارشناسان قرآن و عترت دانشگاه های علوم پزشکی زاهدان، زابل، جیرفت، یزد، کرمان، بم، رفسنجان، بوشهر، هرمزگان، جهرم، فسا، لار، گراش و شیراز حاضر بودند.

 

صبح امروز مسئولین بیت الاحزان حضرت زهرا (سلام الله علیها) با حضور در این نشست به نحوه عملکرد این مؤسسه در زمینه حفظ قرآن و گسترش فرهنگ قرآن کریم در کشور پرداختند.

حجت الاسلام علی اکبر شاهسونی مدیر مدارس شبانه روزی حفظ و تفسیر یکساله کل قرآن کریم  مؤسسه قرآنی فرهنگی بیت الاحزان، طی سخنانی به تلاش کارشناسان حاضر در این نشست اشاره و بر ضرورت گسترش فرهنگ قرآن در جامعه تاکید نمود.

این حافظ قرآن در ادامه تاکید کرد ما آماده همکاری با تمامی نهادها و ارگانهای دولتی جهت گسترش فرهنگ قرآنی در کشور هستیم تا بتوانیم بر منویات مقام معظم رهبری مبنی بر تربیت ده میلیون حافظ در کشور جامه عمل بپوشانیم تا در نتیجه، بسیاری از معضلات فرهنگی جامعه با تربیت نسلی قرآنی برطرف شود.

وی در ادامه مطالبی راجع به مدارس شبانه روزی حفظ و تفسیر یکساله کل قرآن کریم و نحوه برگزاری کلاس ها بیان داشت و افزود انس حداقلی توده مردم با قرآن، باید در جامعه گسترش یابد.

در ادامه این نشست، مهدی شهسوار مسئول روابط عمومی مؤسسه ضمن معرفی مؤسسه و عملکرد ۱۷ ساله آن، آمادگی موسسه را جهت برگزاری اردوهای دانشجویی بازدید از مدارس شبانه روزی حفظ و تفسیر یکساله کل قرآن کریم اعلام کرد.

اشتراک در
اطلاع از
0 نظر
بازخوردهای انلاین
مشاهده تمامی نظرات