در مراسم اختتامیه دوازدهمین دوره مسابقات سراسری قرآن مؤسسه بیت‌الاحزان حضرت زهرا(س) برگزیدگان این مسابقات معرفی شدند.

در مراسم اختتامیه دوازدهمین دوره مسابقات سراسری قرآن مؤسسه بیت‌الاحزان حضرت زهرا(س) امروز، ۱۸ بهمن‌ در استهبان برگزیدگان این مسابقات معرفی شدند.

در بخش دختران رشته ترجمه و مفاهیم قرآن سمیه میرحسینی از سروستان اول، محبوبه تقی‌پور از فسا رتبه دوم، جمیله زمانیان از استهبان رتبه سوم این مسابقات معرفی شدند ضمن اینکه از جمیله مرادی از منصورآباد لارستان و منیژه جوان از ماهفرخان استهبان نیز تقدیر به‌عمل آمد.

در رشته ترتیل‌خوانی زهرا صمدی از فسا رتبه اول، ملیحه مفتاح از استهبان دوم، عاطفه شکوری از جهرم سوم، رشته حفظ یک جزء بانوان زینب حسین‌پور از استهبان اول، فاطمه جهان تیغی از رحمت‌آباد بم دوم و سیده محدثه متقی از فسا سوم معرفی شدند.

در رشته حفظ ۵ جزء نجمه محمودی‌وند از مهرگان شیراز اول، زینب محیط از امام شهر قیروکارزین دوم و عظمی موزیری از لارستان سوم، رشته حفظ ۱۰ جزء مقطع معلمان محبوبه غفاری از فسا اول، سکینه اصطهباناتی از استهبان دوم و جمیله رحیمی از جویم لارستان سوم این مسابقات را کسب کردند.

در حفظ ۱۰ جزء قرآن‌آموزان مینا چشم‌سبز از مدرسه شبانه‌روزی حفظ و تفسیر فاطمیه اول، سیده زکیه حسینی از بوشهر دوم و هاجر آلبوعبادی از مدرسه شبانه‌روزی حفظ و تفسیر سوم، رشته حفظ ۲۰ جزء معلمان محبوبه جعفری از قائمیه اول، سارا مددی از  جهرم دوم و طاهره شاهسونی از محمدآباد استهبان سوم، رشته حفظ ۲۰ جزء قرآن‌آموزان حمیده جباری‌آزاد از استهبان اول، فاطمه جواهری از شهرک فتح‌المبین داراب دوم و مرضیه قربانی از امام شهر قیروکارزین رتبه سوم را به‌دست آوردند.

در رشته حفظ کل زهرا اردالی از استهبان اول، سمیه نعمتی از استهبان دوم و بتول رحمانی از امام شهر رتبه سوم این مسابقات را کسب کردند.

در بخش پسران زیر ۱۲  سال در رشته حفظ یک جزء علی کرمی از سروستان اول، حسن شاهسونی‌الاصل از مبارک‌آباد استهبان دوم و محمد کرمی از میمند رتبه سوم معرفی شدند.

اشتراک در
اطلاع از
0 نظر
بازخوردهای انلاین
مشاهده تمامی نظرات