روز گذشته در جشنواره بسیج در قاب رسانه استان فارس از مؤلف کتاب «از قلعه قرمز تا قرآن آباد» و خبرنگار افتخاری پایگاه خبری بیت الاحزان حضرت زهرا (س) تجلیل شد.

در اولین نشست فعالان رسانه ای استان فارس که روز گذشته  با حضور اهالی رسانه فارس در سالن اجتماعات مجتمع شلمچه شیراز برگزار شد، از برگزیدگان جشنواره بسیج در قاب رسانه تجلیل شد. در این مراسم  از علی شاهسون  خبرنگار روزنامه نیم نگاه و خبرنگار افتخاری مؤسسه بیت الاحزان حضرت زهرا(س) تجلیل شد.

شاهسون که اهل روستای قرآن آباد ایران است از سال های گذشته در حوزه خبر و اطلاع رسانی همکاری تنگاتنگی با این مؤسسه داشته است.

مؤلف کتاب «از قلعه قرمز تا قرآن آباد» در حالی در جشنواره بسیج در قاب رسانه استان فارس موفق به کسب رتبه اول بخش گزارش و مصاحبه این جشنواره شد که  کوله باری ده ساله از قلمزنی و روزنامه نگاری را با خود یدک می کشد.

شاهسون در کتاب از قلعه قرمز تا قرآن آباد که تا آخر سال جاری به چاپ می رسد؛ به بررسی شکل گیری مؤسسه بیت الاحزان حضرت زهرا(س) و نحوه تغییر نام این روستا در زمان های مختلف پرداخته است. بررسی مؤلفه های فرهنگی مردمی که روزگاری در قلعه قرمز زندگی می کردند تا امروز که در روستایی به نام قرآن آباد ایران زندگی می کنند و چگونگی تغییر فرهنگ، شیوه نگرش آنها به جهان پیرامون و آداب و رسوم آنها از نکات جالبی است که به قلم این خبرنگار در کتاب «از قلعه قرمز تا قرآن آباد» به آن پرداخته شده است.

گفتنی است تاکنون ۲۱۰ نفر در شیراز جذب بسیج رسانه شده اند و در مراسم جشنواره بسیج در قاب رسانه استان فارس که روز گذشته برگزار شد؛ نفرات برگزیده و یا اول هر بخش از جشنواره مورد تقدیر قرار گرفتند.

اشتراک در
اطلاع از
0 نظر
بازخوردهای انلاین
مشاهده تمامی نظرات