سردار غیب پرور،فرمانده سپاه فجراستان فارس از مدارس شبانه روزی حفظ و تفسیر یکساله کل قرآن کریم و مؤسسه مرکزی بازدید کرد.

 

به گزارش پایگاه خبری بیت الاحزان حضرت زهرا (س) صبح امروز ۱۰ آذر سردار غیب پرور، فرمانده سپاه فجراستان فارس و هیئت همراه از مدارس شبانه روزی حفظ و تفسیر یکساله کل قرآن کریم و مؤسسه مرکزی بیت الاحزان حضرت زهرا(س) بازدید و از تلاش های مسئولین بیت الاحزان حضرت زهرا (س) درخدمت رسانی قرآنی و فرهنگی به جوانان جامعه تقدیر و قدردانی نمودند.

سفر سردار غیب پرور با استقبال گسترده مسئولان و نهادهای دولتی و امنیتی شهرستان قرآنی استهبان و اهالی دهستان خیر نیز همراه بود.

ابتدای بازدید ایشان با حضور در مدرسه شبانه روزی امام حسن مجتبی(ع) در ارتباطی چهره به چهره با قرآن آموزان گپ و گفت دوستانه ای داشتند و از روند آموزش در کلاس ها بازدید نمودند.

سپس با حضور در شعبه مرکزی مؤسسه حجت الاسلام شاهسونی نیز ضمن خوش آمدگویی به فرمانده سپاه فجر استان فارس و هیئت همراه با ایراد سخنانی با معرفی مؤسسه بیت الاحزان گزارشی از عملکرد این مؤسسه و مدارس شبانه روزی حفظ و تفسیر یکساله کل قرآن را ارائه کرد.

شاهسونی افزود: این مؤسسه پتانسیل های زیادی در عرصه تعلیم و تربیت مربیان و حافظان قرآن دارد به طوریکه آماده ایم در این مؤسسه سالانه یک هزار قرآن آموز را پذیرش و در مدت یک سال آنان را حافظ کل قرآن کریم کرده و تحویل جامعه دهیم.

در ادامه سردار غیب پرور و هیئت همراه از مدرسه شبانه روزی حفظ و تفسیر یکساله کل قرآن کریم فاطمیه(س) بازدید و با اساتید و قرآن آموزان گفتگو داشتند.

ایشان با حضور در روستای قرآن آباد ایران از بیت الاحزان حضرت زهرا(س) شعبه محمدآباد و مدرسه شبانه روزی امام حسن مجتبی(ع) شعبه (۲) بازدیدکرد.

 فرمانده سپاه فجر استان فارس طی سخنانی ضمن قدردانی از عملکرد مسئولان مؤسسه، پیشرفت بیت الاحزان حضرت زهرا(س) را با وجود مشکلات عدیده مالی و فعالیت در مناطق محروم مدیون مدیریت کارآمد و دلسوزانه مدیر و مسئولان این مؤسسه دانست.

سردار غیب پرور در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به فعالیت کشورهای مختلف اسلامی در زمینه های حفظ قرآن بیان داشت: بسیاری از این کشورها در کنار حفظ قرآن از ولایت بی بهره هستند و ما امروز قرآنی می خواهیم که مفسر آن ولایت باشد.

 وی افزود: کسی که حافظ قرآن باشد اما اهل ولایت نباشد ارزش ندارد حافظ قرآن باید مطیع و گوش به فرمان ولایت باشد و در کنار معارف قرآنی به خودسازی و تعمیق معارف الهی توجه کند.

فرمانده سپاه فجر استان فارس در ادامه با اشاره به فعالیت های مجامع خیرین مختلف از جمله سلامت در استان فارس تاکید کرد: باید در این استان مجمع خیرین استانی شکل گیرد و کارهای هدفمند در زمینه توسعه و ترویج فعالیت های قرآنی انجام شود.

 سردار غیب پرور افزود: آماده هر گونه همکاری جهت ایجاد ساختارهای مجمع خیرین قرآنی هستیم و در این راستا نیز از هیچ کوششی دریغ نمی کنیم.

شایان ذکر است مؤسسه بیت الاحزان حضرت زهرا(س) تا کنون موفق به تربیت ۸۵۰ حافظ کل قرآن کریم و هزاران حافظ ۱ تا ۲۰ جزء شده است.

اشتراک در
اطلاع از
0 نظر
بازخوردهای انلاین
مشاهده تمامی نظرات