معاون آموزش بیت الاحزان اعلام کرد:
خدیجه شاهسونی معاون آموزش خواهران مؤسسه بیت الاحزان از آغاز نام نویسی طرح ولایت در بین شعب این مؤسسه خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بیت الاحزان، خدیجه شاهسونی معاون آموزش خواهران مؤسسه از آغاز نام نویسی طرح ولایت در بین شعب مؤسسه بیت الاحزان خبر داد.

وی گفت: مؤسسه قرآنی فرهنگی بیت الاحزان حضرت زهرا(سلام الله علیها) با همکاری موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی (قدس سره) اقدام به برگزاری دوره‌های ضمن خدمت مربیان و حافظان قرآن کریم تحت عنوان «طرح ولایت» نموده است.

این حافظ قرآن کریم طول دوره را ۶ ماه و مکان برگزاری آن را شهرستان استهبان عنوان کرد و افزود: روزهای سه شنبه تا جمعه آخر هر ماه شرکت کنندگان در محل برگزاری طرح که به صورت شبانه روزی است حاضر می‌شوند و در کلاس‌های دوره شرکت می‌کنند.

شاهسونی در خصوص محتوای دوره گفت: محتوای دوره شامل شش کتاب خدا شناسی، معرفت شناسی، فلسفه اخلاق، انسان شناسی، فلسفه سیاست و فلسفه حقوق می‌باشد و شرکت کنندگان پس از پایان دوره، گواهی شرکت در دوره را دریافت می‌کنند.

معاون آموزش خواهران بیت الاحزان با تأکید بر این که این دوره ویژه خواهران می‌باشد گفت: تنها از بین مربیان و حافظان ۱۸ تا ۴۰ ساله بیت الاحزان پذیرش صورت می گیرد و شرکت کنندگان در صورت حافظ کل نبودن می بایست حداقل مدرک کاردانی داشته باشند و در صورت حافظ کل بودن مدرک دیپلم هم کفایت می‌کند.

وی زمان برگزاری دوره اول طرح را پایان آذرماه عنوان کرد و گفت: علاقمندان تنها تا روز ۱۰ آذر مهلت دارند با مراجعه به پایگاه اطلاع رسانی بیت الاحزان نسبت به نام نویسی اقدام نمایند.

جهت نام نویسی در طرح بر روی این لینک کلیک کنید.

اشتراک در
اطلاع از
3 نظر
بازخوردهای انلاین
مشاهده تمامی نظرات

سلام خدا قوت خدمت شاهسواری عزیزم الان گناه ما که در ۴۰ سالگی به بالا وبا مدرک دیپلم هستیم چیه که هر جا بخوای بری ویا شرکت کنی مشابه شرایط شما رو دارن یا خیلی هزینه ها بالای یا اینکه این چنین شرایطی مشابه میزارن باز خدا حفظ کنه شما رو که قران ضامن افراد دیپلم قرار میدین البته که من حافظ هم نیستم فقط خواستم در دلی با شما کنم ونظرم بگم التماس دعا خوشا به سعادتتون که در راه قران کار می‌کنید

عالی وتشکر وسپاس فراوان.

عالی.بسیار ممنون وسپاسگزارم. التماس دعا