دوره آموزشی راهکارهای تقویت بنیه اقتصادی مؤسسات قرآنی استان کرمان به همت اتحادیه تشکل های قرآن و عترت استان کرمان برگزار خواهد شد. در این دوره یک روزه که امروز در شهر کرمان برگزار می شود حجت الاسلام شاهسونی مدیر مؤسسه بیت الاحزان به دعوت رئیس اتحادیه تشکلهای قرآنی استان کرمان به ارائه راهکارهای درآمد زائی و تأمین مالی مؤسسات قرآنی استان کرمان خواهد پرداخت و به سؤالات مسئولان مؤسسات پاسخ خواهد گفت.

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی مؤسسه قرآنی فرهنگی بیت الاحزان حضرت زهرا (سلام الله علیها)، دوره آموزشی راهکارهای تقویت بنیه اقتصادی مؤسسات قرآنی استان کرمان به همت اتحادیه تشکل های قرآن و عترت استان کرمان برگزار خواهد شد.

بنا بر این گزارش در این دوره یک روزه که امروز در شهر کرمان برگزار می شود حجت الاسلام شاهسونی مدیر مؤسسه بیت الاحزان به دعوت رئیس اتحادیه تشکلهای قرآنی استان کرمان به ارائه راهکارهای درآمد زائی و تأمین مالی مؤسسات قرآنی استان کرمان خواهد پرداخت و به سؤالات مسئولان مؤسسات پاسخ خواهد گفت.

به گفته حجت الاسلام دکتر قهاری رئیس اتحادیه تشکلهای قرآنی استان کرمان مجموعاً حدود ۳۰۰ مؤسسه و مرکز قرآنی در این استان فعالیت می کنند و با توجه به مشکلات مالی اکثر این مؤسسات، از مدیر مؤسسه بیت الاحزان که یکی از مؤسسات موفق در مدیریت مالی شعبه هاست جهت ارائه راهکار در این نشست دعوت به عمل آمده است.

یاد آور می شود مؤسسه بیت الاحزان دارای ۶ شعبه فعال در استان کرمان می باشد و سال گذشته شعبه قلعه گنج موفق به راه اندازی اولین مدرسه شبانه روزی حفظ یکساله قرآن ویژه خواهران در جنوب شرق کشور گردید که تاکنون نزدیک به ۱۲ خواهر در این مدرسه حافظ بیش از ۲۰ جزء قرآن کریم شده اند.

اشتراک در
اطلاع از
0 نظر
بازخوردهای انلاین
مشاهده تمامی نظرات