ساختمان جدید شعبه بیت الاحزان خورموج با زیر بنای سیصدو بیست مترمربع در قطعه زمین ۵۶۰ متری هم اکنون کانونی فعال در راستای ترویج آموزه های قرآن کریم در شهر خورموج از توابع شهرستان دشتی استان بوشهر می باشد.

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی مؤسسه قرآنی فرهنگی بیت الاحزان حضرت زهرا (سلام الله علیها)، این شعبه بیت الاحزان که در سال ۱۳۸۷ با همت حجت الاسلام عارفی زاده، مسئول فعلی بیت الاحزان در استان بوشهر و همکاری و حمایتهای سرکار زهرا خانم تیموری، مسول شعبه خورموج راه اندازی شد هم اکنون پس از ۸ سال فعالیت با تربیت ۹ حافظ کل و ۱۰۰ حافظ اجزاء قرآن کریم فعالیتهای قرآنی و اهل بیتی (ع) شایانی داشته است.

ساختمان جدید شعبه بیت الاحزان خورموج با  زیر بنای سیصدو بیست مترمربع در قطعه زمین ۵۶۰ متری هم اکنون کانونی فعال در راستای ترویج آموزه های قرآن کریم در شهر خورموج از توابع شهرستان دشتی استان بوشهر می باشد.

در ابتدای مراسم افتتاحیه ساختمان جدید بیت الاحزان خورموج حجت الاسلام عارفی زاده، مسئول منطقه ای بیت الاحزان در استان بوشهر و موسس بیت الاحزان خورموج  باذکر خیر مقدم  به میهمانان به تشریح فعالیت های موسسه در پروسه زمانی از ابتدای تاسیس تا به امروز پرداخت.
در ادامه حجت الاسلام مصلح، امام جمعه خورموج و حجت الاسلام شاهسونی، مسئول موسسه بیت الاحزان به ایراد سخنرانی پرداختند.
مرثیه سرایی و مداحی حجت الاسلام دکتر عبداللهی، مدرس حوزه علمیه و مداح اهل بیت(ع) و تقدیر از ۹ حافظ کل قرآن شعبه خورموج که در سال گذشته موفق به حفظ کل قرآن کریم شده بودند از دیگر برنامه های این افتتاحیه بود.

شهر خورموج از توابع شهرستان دشتی، در ۴۵ کیلومتری شرق بوشهر واقع شده است.

اشتراک در
اطلاع از
0 نظر
بازخوردهای انلاین
مشاهده تمامی نظرات