حجت الاسلام علی اکبر شاهسونی دبیر نهمین دوره طرح ملی رحله زمان آغاز نام نویسی در این طرح ملی را 10 اردیبهشت ماه عنوان کرد./ 60 مرکز در سطح کشور برگزار کننده طرح خواهند بود

حجت الاسلام علی اکبر شاهسونی دبیر نهمین دوره طرح ملی رحله در گفتگو با پایگاه اطلاع رسانی بیت الاحزان زمان آغاز نام نویسی در این طرح ملی را ۱۰ اردیبهشت ماه عنوان کرد.

وی با اشاره به ثبت درخواست میزبانی ۳۰ مرکز جهت برگزاری طرح ملی رحله گفت: علاوه بر این مراکز که از مؤسسات مختلف قرآنی، نهادهای قرآنی و فرهنگی، شعب و حافظان مؤسسه بیت الاحزان و افراد شخصی هستند، ۱۰ مرکز شبانه روزی حفظ یکساله برادران مؤسسه و دانشگاه فرهنگیان نیز در ۲۰ نقطه درخواست برگزاری طرح را مطرح کرده‌اند که در صورت فراهم شدن همه شرایط در تابستان ۱۴۰۲ طرح ملی رحله را ان شاء الله در ۶۰ مرکز در سطح کشور برگزار خواهیم کرد.

حجت الاسلام شاهسونی نهمین دوره طرح ملی رحله در خصوص روند همکاری مؤسسه بیت الاحزان با دانشگاه فرهنگیان گفت: طی تفاهم‌های صورت گرفته با دانشگاه فرهنگیان، ان شاء الله بنا داریم در ده مرکز ویژ دانشجویان برادر و ده مرکز ویژه دانشجویان خواهر این طرح را در تابستان سال جاری برگزار کنیم و در حال حاضر در حال رایزنی در خصوص شیوه‌های اطلاع رسانی و جذب دانشجویان علاقمند به این طرح هستیم.

دبیر نهمین دوره طرح ملی رحله گفت: طبق مصوبه ستاد طرح ملی رحله، شروع نام نویسی این طرح از دهم اردیبهشت ماه خواهد بود و تا دهم خرداد ماه نیز ادامه خواهد یافت. علاوه بر این بنا داریم نشست توجیهی و هماهنگی میزبانان طرح را در تاریخ هشتم اردیبهشت ماه برگزار کنیم تا روند برنامه‌ها به صورت منسجم تر و منظم تر به پیش رود.

وی ادامه داد: همچنین در نظر داریم دوره‌ی تربیت معلم و مهارت افزایی جهت مدیران، معلمان و کادر اجرایی طرح برگزار نماییم تا از لحاظ آموزشی و اجرایی طرح نیز شاهد نظم و انسجام و کارآیی مناسبی باشیم.

حجت الاسلام شاهسونی در پایان با اشاره به گستردگی طرح ملی رحله در سال جاری، از تمامی حافظان و اساتید و مربیان مؤسسه بیت الاحزان دعوت کرد با نام نویسی در بخش فراخوان جذب اساتید و مربیان قرآن کریم در سایت بیت الاحزان، مؤسسه بیت الاحزان را در برپایی آبرومندانه این طرح فاخر ملی یاری نمایند.

گفتنی است طرح ملی رحله، حفظ جزء ۳۰ و سوره مبارکه بقره به صورت شبانه روزی ویژه جوانان و نوجوانان ۱۴ تا ۲۲ سال برادر می‌باشد که مؤسسه بیت الاحزان در تابستان ۱۴۰۲ برای نهمین سال پیاپی اقدام به برگزاری آن می‌کند.

اشتراک در
اطلاع از
6 نظر
بازخوردهای انلاین
مشاهده تمامی نظرات

سلام علیکم
در کدوم مراکز این طرح برگزار می‌شود

این طرح برای خانمها نیست ؟

سلام وقت بخیر
در دانشگاه های دولتی اصفهان هم برگزار میشود؟؟؟