آقای محبی، مدیر مدرسه شبانه روزی امیرالمؤمنین (ع) فسا از تمدید ثبت نام این شعبه از مدارس شبانه روزی تا پایان خرداد ماه خبر داد.

 

به گزارش خبرنگار مؤسسه بیت الاحزان، ثبت نام مدارس شبانه روزی حفظ و تفسیر یک ساله کل قرآن کریم مؤسسه قرآنی- فرهنگی بیت الاحزان حضرت زهرا (سلام الله علیها) از اول اردیبهشت ماه آغاز شده و تا نیمه خرداد ادامه داشت که به دلیل استقبال زیاد متقاضیان ثبت نامک مدرسه شبانه روزی شهرستان فسا تا پایان خرداد تمدید شد.

آقای محبی ضمن اعلام این خبر افزود: مدرسه امیرالمؤمنین (علیه السلام) از سال تحفیظی ۹۱-۹۰ آغاز به کار کرده و تا کنون ۳ دوره تحفیظی متوالی را با موفقیت پشت سر گذاشته است.

محبی همچنین ادامه داد: حافظان امسال از سراسر کشور در این مدرسه حضور داشته و تا کنون موفق به حفظ ۲۵ جزء از قرآن کریم شده اند.

مدیر مدرسه امیرالمؤمنین (علیه السلام) در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به پذیرش متولدین ۶۹ و ۷۰ در این مدرسه ادامه داد: پذیرش متولدین ۶۹ و ۷۰ در این مدرسه مشروط به این است  که متقاضیان دارای سابقه حفظ قرآن، مدرک کارشناسی علوم قرآنی و یا … باشند.

محبی در پایان سخنان خود از طرح حفظ ۵ جزء ویژه ایام تابستان خبر داد و گفت: این طرح ویژه برادران بوده و شرایط سنی ندارد و ثبت نام هم اکنون انجام می شود؛ این دوره از ۲۰ تیر ماه آغاز شده و تا ۱۵ شهریور ماه ادامه دارد.

علاقمندان جهت ثبت نام در طرح حفظ یک ساله و حفظ ۵ جزء می توانند تا پایان خرداد ماه به پایگاه اینترنتی صالح المؤمنین به آدرس saleholmoemenin.ir مراجعه و یا با شماره ۰۹۱۷۸۳۹۹۰۵۰ تماس حاصل نمایند.

اشتراک در
اطلاع از
0 نظر
بازخوردهای انلاین
مشاهده تمامی نظرات