حجت الاسلام دانیال سالاری مسئول بیت الاحزان شعبه آهوان که در قالب گروه جهادی فانوس جنوب، مشغول خدمت رسانی در روستای محروم راسک از توابع دهستان رمشک بود، ظهر دیروز ۷ فرودین ماه براثر واژگونی یک دستگاه تراکتور که جهادگران برای حمل مصالح ساختمانی به منظور ساخت و ساز در روستا استفاده می‌کردند به درجه رفیع شهادت نائل شد.

در پی شهادت حجت الاسلام دانیال سالاری نهان مسئول بیت الاحزان شعبه آهوان حین خدمت جهادی، حجت الاسلام شاهسونی مدیر مؤسسه بیت الاحزان پیام تسلیتی صادر کرد. متن پیام بدین شرح است:

 

بسم الله الرحمن الرحیم
«من المومنین رجال صدقوا ما عاهدوا الله علیه فمنهم من قضی نحبه و منهم من ینتظر و ما بدلوا تبدیلا»؛ از مومنان مردانی هستند که به پیمانی که با خدا بسته بودند وفا کردند بعضی بر سرپیمان خویش جان باختند و بعضی چشم به راهند و هیچ پیمان خود دگرگون نکرده اند. (احزاب آیه ۲۳)
شهادت خادم خالص و ارزشی مسئول شعبه آهوان شهرستان قلعه گنج موسسه قرآنی فرهنگی بیت الاحزان حضرت زهرا سلام الله علیها، شهید حجت الاسلام و المسلمین دانیال سالاری نهان که در ادامه مسیر خادمی، به جمع شهدای جهادگر پیوست، اندوهی ژرف بر دل جامعه قرآنی نهاد.
همه ما شریک غم پدر و مادر و خانواده این جوان ارزشی و سرافرازیم.
شهادت، پاداشی الهی برای این شهید بزرگوار است که ثمره خدمت و ابراز ارادت در مکتب قرآن و پوشیدن لباس مقدس پیامبر می باشد.
آنچه که از این شهید عزیز در اذهان خادمان قرآن کریم نقش بسته، خوش رویی در خدمت به مردم، سادگی و بی آلایشی و عشق به شهادت بود.
این جانب به نمایندگی از موسسه قرآنی فرهنگی بیت الاحزان حضرت زهرا سلام الله علیها شهادت این عزیز را به تمامی خادمان قرآن کریم به ویژه خادمان و مسئولان موسسه بیت الاحزان، تبریک و تسلیت می گویم و برای آنان صبر و سکینه‌ی الهی و برای شهید عزیزمان علو درجات اخروی را از خداوند متعال مسألت می کنم.
مسئول موسسه قرآنی فرهنگی بیت الاحزان حضرت زهرا
علی رضا شاهسونی
۷ فروردین ماه ۱۴۰۰ مصادف با نیمه شعبان المعظم

 

یاد آور می شود حجت الاسلام دانیال سالاری مسئول بیت الاحزان شعبه آهوان که در قالب گروه جهادی فانوس جنوب، مشغول خدمت رسانی در روستای محروم راسک از توابع دهستان رمشک بود، ظهر دیروز ۷ فرودین ماه براثر واژگونی یک دستگاه تراکتور که جهادگران برای حمل مصالح ساختمانی به منظور ساخت و ساز در روستا استفاده می‌کردند به درجه رفیع شهادت نائل شد.

اشتراک در
اطلاع از
0 نظر
بازخوردهای انلاین
مشاهده تمامی نظرات