مدیر مراکز شبانه روزی حفظ قرآن بیت الاحزان:

حجت الاسلام علی اکبر شاهسونی مدیر مراکز شبانه روزی حفظ یک ساله قرآن بیت الاحزان با اشاره به برگزاری آزمون پایانی حفظ قرآن کریم گفت: پیش بینی می کنیم در سال جاری بیش از ۱۵۰ حافظ کل قرآن کریم در مراکز شبانه روزی حفظ یکساله به جمع حافظان بیت الاحزان اضافه شوند که با توجه به شرایط خاص کرونایی سال گذشته آماری مناسب به شمار می رود.

شاهسونی در گفتگو با پایگاه اطلاع رسانی بیت الاحزان گفت: آزمون حفظ کل قرآن مراکز شبانه روزی بیت الاحزان از خرداد ماه در شعبی که مرکز حفظ شبانه روزی فعال دارند آغاز شد و تا دهم تیر ماه ادامه داشت.

به گفته او تعداد مراکز شبانه روزی حفظ قرآن فعال در بیت الاحزان ۱۴ مرکز است که از این تعداد ۱۲ مرکز به آموزش برادران و ۲ مرکز به آموزش خواهران اختصاص دارد.

وی اضافه کرد: ۲۴۰ نفر قرآن آموز در این آزمون شرکت کردند و مدرک قرآن آموزان نیز در جشنوراه جبرئیل امین که نیمه دوم سال برگزار می شود اهداء خواهد شد.

او گفت: حسن حفظ و تجوید شاخصه‌ی اساسی تعیین سطح در این آزمون است ضمن اینکه هدف ما استفاده از ظرفیت قرآن آموزان و حافظان پس از فارغ التحفیظی است.

مدیر مراکز شبانه روزی حفظ قرآن کریم بیت الاحزان با اشاره به آغاز سال تحفیظی جدید از ۱۸ تیرماه در سطح کشور تصریح کرد: مراسم افتتاحیه سال تحفیظی ۱۴۰۰- ۱۴۰۱ مراکز شبانه روزی پانزدهم تا هفدهم تیر ماه در سراسر کشور برگزار می شود و پیش بینی ما حضور ۱۰۰۰ قرآن آموز در سال جدید است.

اشتراک در
اطلاع از
0 نظر
بازخوردهای انلاین
مشاهده تمامی نظرات