تعداد متقاضیان طرح رحله در مقایسه با سال‌های قبل افزایش داشته است و به منظور برگزاری شایسته و پرشور طرح امسال نیاز به حضور خیرین و نیک اندیشان داریم.

سید هاشم موسوی میزبان طرح ملی رحله در آبادان می‌گوید: تعداد متقاضیان طرح رحله در مقایسه با سال‌های قبل افزایش داشته است و به منظور برگزاری شایسته و پرشور طرح امسال نیاز به حضور خیرین و نیک اندیشان داریم.

موسوی در گفتگو با پایگاه اطلاع رسانی بیت الاحزان گفت: به استناد آمار و ارقام موفق‌ترین طرح‌ها در سایه حمایت مردم محقق می‌شود؛ مهم ترین افتخار بیت الاحزان و طرح ملی رحله نیز مردمی بودن آن است در این راستا از نیکوکاران محترم می‌خواهیم ما را در برگزاری پرشور طرح‌های قرآنی همراهی کنند.

وی ادامه داد: طرح ملی رحله برای ششمین سال است که در آبادان برگزار می‌شود و این افتخار را داریم که هر ساله میزبان استقبال پرشور قرآن آموزان باشیم روندی که به لطف خدا در مقایسه با روز نخست از پیشرفت قابل توجهی برخوردار بوده است.

او گفت: این امر در سایه حمایت مردمی و ستاد طرح ملی رحله محقق شده است و جا دارد از حمایت این عزیزان قدردانی کنیم.

این حافظ قرآن کریم از تلاش های آموزش و پرورش آبادان و امام جمعه شهرستان در همراهی با برگزار کنندگان طرح ملی رحله این شهر قدردانی کرد.

لازم به ذکر است که طرح ملی رحله آبادان از حیث کیفیت آموزشی یکی از مراکز موفق در برگزاری طرح ملی رحله در سطح کشور به شمار می‌رود.

اشتراک در
اطلاع از
0 نظر
بازخوردهای انلاین
مشاهده تمامی نظرات