با حضور قاری بین المللی حامد شاکر نژاد و استقبال گسترده مردم برگزار شد:
جشن باشکوه تجلیل از حافظان قرآن مؤسسه قرآنی بیت الاحزان همراه با محفل انس با قرآن کریم با حضور قاری بین المللی استاد حامد شاکر نژاد و با استقبال گسترده مردم در شهرستان رامهرمز برگزار شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بیت الاحزان، جشنواره تجلیل از حافظان کل قرآن بیت الاحزان و محفل انس با قرآن کریم ۳۰ فروردین ماه در پارک شهید پورکیان شهرستان رامهرمز برگزار شد.

بر اساس این گزارش در این مراسم باشکوه قرآنی که به همت مؤسسه قرآنی فرهنگی بیت الاحزان حضرت زهرا(س) و اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان رامهرمز برگزار گردید، حامد شاکرنژاد قاری بین المللی کشورمان به تلاوت قرآن کریم پرداخت و در ادامه حجت الاسلام علیرضا شاهسونی مدیر مسئول مؤسسه بیت الاحزان به سخنرانی پرداخت.

در این محفل نورانی که با استقبال باشکوه مردم روبرو شد جمعی از مسئولان شهری نیز حضور داشتند و حجت الاسلام خمیدی مدیر اوقاف رامهرمز طی پیامی از همراهی و حضور پر شور مردم رامهرمز در این محفل قرآنی تشکر و قدردانی کرد.

پایان بخش این مراسم تقدیر از ۶ حافظ کل قرآن کریم موسسه قرآنی بیت الاحزان حضرت زهرا(س) که در سال ۱۴۰۰ موفق به حفظ کل قرآن شدند و سرکار خانم عصمت پیرمرادی نفر اول رشته دعاخوانی در مسابقات کشوری سازمان اوقاف و امور خیریه کشور بود.

محفل قرآنی رامهرمز

اشتراک در
اطلاع از
0 نظر
بازخوردهای انلاین
مشاهده تمامی نظرات