دومین دوره مسابقات قرآن کریم، ورزش و جوانان فارس با معرفی برترین ها در شیراز به کار خود پایان داد.

 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری مؤسسه قرآنی- فرهنگی بیت الاحزان حضرت زهرا (سلام الله علیها) سیده کبری حسینی، حافظ کل قرآن کریم از مؤسسه بیت الاحزان رتبه نخست در رشته مفاهیم را در مسابقات قرآن کریم، ورزش و جوانان فارس از آن خود کرد.

در این مسابقات که در دو بخش بانوان و آقایان و در ۱۰ رشته برگزار شد، در بخش بانوان زهره و فاطمه عیدی پور از شهرستان اقلید به ترتیب در رشته ترتیل و تحقیق به مقام نخست دست یافتند.

سیده کبری حسینی از رستم در رشته مفاهیم بر سکوی نخست ایستاد، فاطمه حاجی پور از استهبان در رشته حدیث موضوعی اول شد، مرضیه حبیبی از سپیدان در رشته حفظ یک جزء به مقام قهرمانی دست یافت، زهرا زارعی از آباده در رشته حفظ سه جزء برتر شناخته شد، مرضیه عطایی در رشته حفظ ۱۰ جزء از شهر ستان لامرد و فاطمه ابراهیمی در رشته حفظ ۲۰ جزء از شیراز عنوان نخست را به خود اختصاص دادند.

همچنین در بخش آقایان این رقابت ها، محمد علی روحانی از سروستان در رشته مفاهیم، ابراهیم اوحدی از لارستان در رشته آیات موضوعی، سیدرضا نجیبی از شیراز در رشته اذان، محمد مهدی روحانی از سروستان در رشته قرائت تحقیق، حمیدرضا اسکندری از فسا در رشته قرائت ترتیل به مقام برتری دست یافتند.

مهدی اکبری از آباده در رشته حفظ یک جزء، مصطفی حسینی و علی حسن شاهی هر دو از ارسنجان به ترتیب در رشته حفظ دو جزء و حفظ سه جزء، محسن جعفری در حفظ پنج جزء از شیراز و ابراهیم سپهری در رشته حفظ ۱۰جزء از فسا به عنوان نفرات برتر معرفی شدند.

دراین رقابت ها که به مدت دو روز درحرم مطهر شاهچراغ (علیه السلام) برگزارشد، ۳۰۰ نفر از شهرستان های فارس با یکدیگر به رقابت پرداختند.

اشتراک در
اطلاع از
0 نظر
بازخوردهای انلاین
مشاهده تمامی نظرات