جشن 1500 نفری بیت الاحزان شعبه سورمق، ویژه ولادت حضرت زهرا (س) و گرامیداشت مقام مادر و زن، دیشب در سالن ورزشی شهر سورمق برگزار شد.

 

به گزارش روابط عمومی مؤسسه بیت الاحزان، این مراسم بعد از نماز مغرب و عشاء آغاز شده و تا پاسی از شب ادامه داشت.

ابتدای این جشن باشکوه با تلاوت آیاتی از کلام وحی مزین شده و بعد از آن پخش سرود ملی جمهوری اسلامی ایران شکوه خاصی را به مجلس داد.

به عنوان اولین سخنران، آقای احمدی، شهردار شهر سورمق به بیان تبریک و خیر مقدم به حضار و تقدیر و تشکر از مسئولین پرداخت.

با پخش کلیپ بیانات مقام معظم رهبری (مد ظله العالی)، حاضرین دقایقی را از سخنان معظم له بهره بردند و پس از آن به قرائت زیبای قاری قرآن، سید عبدالله هاشمی گوش جان سپردند.

در ادامه برنامه ها، دو تن از نونهالان مهد و پیش دبستانی بیت الاحزان به اجرای روخوانی قرآن و زیارت حضرت زهرا (سلام الله علیها) پرداختند.

برنامه جذاب و زیبای مولودی خوانی توسط ذاکر اهل بیت (علیهم السلام) آقای گرامی از اقلید همگان را به فیض رسانید و پس از آن حجت الاسلام شاهسونی، مدیر مسئول مؤسسه بیت الاحزان به ایراد سخنرانی پرداخت.

حجت الاسلام شاهسونی ضمن تقدیر از دست اندرکاران قرآنی این مجلس به اهمیت فرهنگ قرآنی و حمایت از این گونه فعالیت ها اشاره کرد و افزود: امیدواریم با برگزاری این مجالس ترویج دهنده صحیح فرهنگ قرآنی باشیم.

تجلیل از ۲۲ نفر از دانش آموزان مقطع ابتدایی که طی ۵۰ روز به صورت تخصصی جزء ۳۰ را حفظ کردند از برنامه های اصلی مراسم بود که با اهدای جوایز نقدی از طرف اداره آموزش و پرورش این شهر صورت گرفت.

اهدای کمک هزینه سفر جمکران به قید قرعه به سه تن از عزیزان که نامشان فاطمه و زهرا بود و اهدای کمک هزینه سفر مشهد مقدس به ۸ نفر از شرکنت کنندگان، از برنامه هایی بود که با استقبال بی نظیر مردم مواجه شد.

پایان بخش این مراسم بزرگ قرآنی، تقدیر و تشکر حمید رضا خیراندیش، مسئول بیت الاحزان شعبه سورمق و ارائه گزارشی از عملکرد مؤسسه بیت الاحزان به اهالی شهر سورمق بود.

اشتراک در
اطلاع از
0 نظر
بازخوردهای انلاین
مشاهده تمامی نظرات