با حضور معاونت‌های مرکز مدیریت بیت الاحزان به میزبانی شعبه رونیز سفلی:
نشست مسئولان و مدیران شعب شهرستان استهبان با حضور تمامی معاونت‌های مرکز مدیریت بیت الاحزان به میزبانی شعبه رونیز سفلی برگزار شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بیت الاحزان، نشست مسئولان و مدیران شعب شهرستان استهبان با حضور تمامی معاونت‌های مرکز مدیریت بیت الاحزان به میزبانی شعبه رونیز سفلی برگزار شد.

در این نشست که پنجشنبه گذشته ۲۰ آبان ماه برگزار گردید، حجت الاسلام علیرضا شاهسونی مدیر مسئول مؤسسه بیت الاحزان، با اشاره به تاریخچه شکل‌گیری مؤسسه و زحماتی که برای راه اندازی فعالیت‌های قرآنی در شهرستان استهبان صورت گرفته است، طی سخنانی از مسئولان و مدیران شعب درخواست کرد با توان قوت بیشتری کار‌ها را به پیش ببرند و با استفاده از امکانات روز و تنوع بخشی به برنامه‌ها زمینه رشد و شکوفایی هر چه بیشتر شعب را فراهم آورند.

حجت الاسلام شاهسونی نشست مسئولان و مدیران شعب شهرستان استهبان

 

در ادامه جلسه قاسمعلی عمادی سرپرست جهاد خودکفایی و حسابرس شعب مؤسسه ضمن ارائه توضیحاتی در خصوص روند اقدامات صورت گرفته در مرکز مدیریت بیت الاحزان جهت یکپارچه سازی اطلاعات مالی شعب و کدگذاری تمامی شعب مؤسسه با توجه به تأکیدات وزارت اقتصاد و امور دارایی، بر لزوم اهتمام جدی شعب به ورود و تکمیل هر چه سریعتر اطلاعات و شماره حساب‌ها در سامانه همراه سیستم تأکید کرد و اخطار داد در صورت عدم تکمیل اطلاعات تمامی شعب تا پایان آبان ماه، با توجه به الزامات وزارت امور اقتصاد و دارایی حساب شعبه به ناچار مسدود خواهد شد.

قاسمعلی عمادی نشست مسئولان و مدیران شعب شهرستان استهبان

 

در بخش دیگری از این نشست، زهرا اردالی، کارشناس معاونت آموزش بیت الاحزان گزارشی از میزان ثبت‌نام‌های صورت گرفته در طرح های مؤسسه توسط شعبه استهبان و همچنین گزارشی از برنامه‌های فرهنگی انجام شده در چند وقت اخیر در سطح مؤسسه ارائه کرد و آسیب شناسی کاهش مشارکت قرآن آموزان این شهرستان در طرح‌ها و ارائه راهکارهای مؤثر جهت تشویق هر چه بیشتر قرآن آموزان به طرح های قرآنی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

زهرا اردالی نشست مسئولان و مدیران شعب شهرستان استهبان

 

امین افشار نیا سرپرست روابط عمومی مؤسسه بیت الاحزان نیز دیگر سخنران این نشست بود. وی در سخنانی با اشاره به اهمیت همکاری شعب در ارسال اخبار، گزارش و تصاویر فعالیت‌های شعبه به روابط عمومی جهت انتشار و درج در پایگاه اطلاع رسانی و کانال‌های خبری مؤسسه، از راه اندازی صفحات اختصاصی شعب مؤسسه در سایت جهت معرفی به روز و جامع فعالیت‌های شعب خبر داد.

امین افشار نیا نشست مسئولان و مدیران شعب شهرستان استهبان

 

ارائه گزارش فعالیتهای شعب، بیان مشکلات و ارائه راهکارهای رفع مشکلات از دیگر مباحث صورت گرفته در این نشست یک روزه بود.

نشست مسئولان و مدیران شعب شهرستان استهبان

 

در پایان جلسه مصوباتی جهت اجرا در سطح شهرستان و مرکز مدیریت صورت گرفت که از جمله می‌توان به تشکل مجمع الحفاظ شهرستان استهبان به صورت فصلی، لزوم توجه بیشتر شعب به استفاده از سامانه یکپارچه مدیریت اطلاعات مؤسسه موسوم به «محفوظ»، پیگیری و رصد فعالیت‌های شعب مؤسسه در ثبت اطلاعات در سامانه مالی، شکل‌گیری گروه مجازی توسط مسئولان شهرستان و پیگیری مستمر و پاسخگویی به سؤالات شعب در زمینه امور مالی، فعال شدن صفحات اختصاصی شعب در سایت مؤسسه طی یک ماه آینده، پیگیری رفع برخی مشکلات شعب تعطیل یا نیمه فعال از طریق شعب فعال در روستاهای نزدیک و پیگیری اخذ مجوز حضوری شدن مهد و پیش دبستانی ها همزمان با مدارس اشاره کرد.

نشست مسئولان و مدیران شعب شهرستان استهبان

 

یاد آور می‌شود ساختمان شعبه رونیز سفلی از توابع شهرستان استهبان به عنوان اولین ساختمان رسمی مؤسسه شناخته می‌شود و تاریخ تأسیس شعبه به سال ۱۳۷۶ باز می‌گردد.

شعبه بیت الاحزان رونیز سفلی

اشتراک در
اطلاع از
0 نظر
بازخوردهای انلاین
مشاهده تمامی نظرات