نتایج آزمون اعطای مدرک تحصیلی به حافظان قرآن کریم اعلام و طی آن ۲۴۴ نفر موفق به اخذ مدرک کارشناسی از طریق این آزمون شدند که در این میان نام 12 حافظ کل قرآن کریم از مؤسسه قرآنی فرهنگی بیت الاحزان دیده می شود.

روزهای گذشته اسامی پذیرفته ‌شدگان آزمون اعطای مدرک تحصیلی به حافظان قرآن کریم که توسط سازمان اوقاف و امور خیریه برگزار شده بود، از سوی سازمان سنجش آموزش کشور اعلام شد و طی آن ۲۴۴ نفر موفق به اخذ مدرک کارشناسی از طریق این آزمون شدند.

 اسامی حافظان بیت الاحزانی که این آزمون را با موفقیت پشت سرگذاشته اند به شرح ذیل است:

۱-سعید حسن شاهی

۲-یوسف یاراحمدی

۳- مجتبی فردفانی

۴-فاطمه اسدی

۵-فرشته خسروی

۶-زینب خانی

۷-معصومه شفیعی

۸-ندا کرم نژاد

۹-نرگس عابدی

۱۰-ملیحه رحیمی

۱۱-فاطمه اسدی

۱۲-اسماء زحمتکش

پذیرفته‌ شدگان باید تا تاریخ ۱۵ آبان ‌ماه ۱۳۹۳ مدارک خود شامل؛ کپی شناسنامه، تصویر کارت ملی و دو قطعه عکس پرسنلی را به نشانی سازمان سنجش- صندوق پستی ۴۳۷۸ـ ۱۵۸۷۵ حوزه معاونت فنی و آماری ارسال کنند.

این آزمون همه‌ ساله توسط سازمان سنجش آموزش کشور و با همکاری سازمان اوقاف و امورخیریه برگزار و برگزیدگان آن مدرک کارشناسی رشته علوم قرآن و حدیث دریافت می‌کنند.

گفتنی است ، در هجدهمین دوره آزمون اعطای مدرک کارشناسی و بالاتر به حفاظ قرآن کریم ۴۵۲ خواهر و ۲۶۹ برادر حافظ قرآن کریم که از سوی سازمان سنجش آموزش کشور معرفی شده بودند ، شرکت کردند که در نهایت براساس اعلام سازمان سنجش ، ۲۴۴ نفر موفق به اخذ مدرک کارشناسی شدند.

برای مشاهده اطلاعیه سازمان سنجش در این خصوص و مشاهده  اسامی سایر پذیرفته‌شدگان  اینجا کلیک کنید.

اشتراک در
اطلاع از
0 نظر
بازخوردهای انلاین
مشاهده تمامی نظرات