حاج محمد نصرتی، یکی از خیراندیشان شهرستان نی ریز با قبول ساخت فاز دوم مدرسه شبانه روزی «فاطمیه» واحد خواهران، نام خود را در کارنامه گسترش فرهنگ و فعالیت های قرآنی ثبت کرد.

 

به گزارش روابط عمومی بیت الاحزان حضرت زهرا (س)، آقای نصرتی در گفتگویی بیان کرد سال گذشته به دعوت یکی از مربیان مدرسه شبانه روزی خواهران «فاطمیه» از این مدرسه بازدید و از نزدیک در جریان روند فعالیت های قرآنی این مؤسسه قرار گرفتم.

این نیک اندیش با اعلام این که فعالیت های قرآنی و حفظ و تفسیر یک ساله کل قرآن کریم در یک روستا برای بنده جالب و حضور قرآن آموزان از اقصی نقاط کشور جالب تر بود اعلام کرد هیچگاه تصور نمی کردم فعالیت های قرآنی روستاهای همجوار شهرستان نی ریز به جذب علاقمندان قرآن از سایر استان های کشور منجر شود.

 آقای نصرتی عنوان کرد: در گفتگو با مسئولین مؤسسه و قرآن آموزان متوجه مشکلاتی شدم که مهمترین آن ها کمبود فضای آموزشی و رفاهی قرآن آموزان بود. بنابراین مصصم شدم در این امر مقدس مشارکت داشته باشم و ان شاءالله در سال آینده ساخت این مدرسه را آغاز خواهیم کرد

حجت الاسلام علیرضا شاهسونی نیز ضمن تجلیل از این نیت خیر برای ساخت اثری ماندگار عنوان کرد: چنانچه مشکلات مالی و مکانی مؤسسه بیت الاحزان حضرت زهرا (س) حل شود این مؤسسه ظرفیت پذیرش ۱۰۰۰ قرآن آموز را در سال دارد.

شاهسونی در ادامه افزود: زمینی که فاز دوم مدرسه شبانه روزی در آن ساخته می شود مساحتی ۱۰۰۰ متر مربعی دارد و در سال ۱۳۸۶ توسط یکی از خیرین وقف شده است و انشاءالله با آغاز ساخت فاز دوم مدرسه خواهران با زیربنای ۲۰۰ متر مربع بیت الاحزان حضرت زهرا (س) شاهد افزایش ظرفیت پنجاه درصدی پذیرش خواهران در مدارس شبانه روزی خواهیم بود.

اشتراک در
اطلاع از
0 نظر
بازخوردهای انلاین
مشاهده تمامی نظرات