نشست سالانه مسئولان شعب و مدیران داخلی مؤسسه بیت الاحزان چهارشنبه 27 آبان ماه با حضور مدیر کل اداره فرهنگ و ارشاد خراسان رضوی، آقای سرابی در سالن آمفی تئاتر فرهنگسرای قرآن و عترت مشهد مقدس برگزار شد.

 

به گزارش روابط عمومی مؤسسه قرآنی- فرهنگی بیت الاحزان حضرت زهرا (سلام الله علیها) در نشست سالانه مدیران و مسئولان شعب بیت الاحزان، مدیر کل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی، سید سعید سرابی به ایراد سخنرانی پرداخت.

سرابی ضمن تقدیر و تشکر از مسئولین مؤسسه بیت الاحزان، به تأسیس مدرسه شبانه روزی حفظ و تفسیر یک ساله قرآن کریم در مشهد مقدس اشاره کرد و از خدمات آقای محمد مروج کاشانی مدیر این مدرسه تازه تأسیس قدردانی نمود.

 

مدیر کل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی با اشاره به ثبت مشهد مقدس به عنوان پایتخت فرهنگی جهان اسلام در سال ۲۰۱۷ توسط سازمان بین المللی یونسکو به نقش مهم مؤسسه بیت الاحزان اشاره کرد و افزود: با توجه به سابقه درخشان مؤسسه در زمینه قرآنیو فرهنگی قطعا با تأسیس این مدرسه در مشهد می توان یکی از عناوین برجسته این گزارش را بیت الاحزان دانست.

سرابی در پایان با توجه به پایه گذاری مؤسسه بیت الاحزان در روستایی کم امکانات گفت: بیت الاحزان از جای خوبی شروع کرده و از روستا برآمدن در خور ستایش است، باعث خوشحالی است که این چنین مؤسسه ای در سطح ملی عمل می کند و ما امیدواریم مؤسسه بیت الاحزان همچون گذشته بدرخشد و پیشرفت روزافزون داشته باشد.

اشتراک در
اطلاع از
0 نظر
بازخوردهای انلاین
مشاهده تمامی نظرات