در دومین روز از گردهمایی معلمان حفظ و مسئولین قرآنی مؤسسه بیت الاحزان حضرت زهرا (س)، از تلاش برای آفریدن حماسه جهت تربیت ده میلیون حافظ کل قرآن سخن گفته شد.

آغاز مراسم روز دوم با تلاوت آیات نورانی قرآن همراه بود و درادامه سرکار خانم مرادیان مسئول شعبه فراشبند مشکلات شعبه خود را بیان کرد و خواستار رسیدگی بیشتر به مشکلات تمامی شعبه ها شد.

سرکار خانم جلالی مسئول شعبه رامهرمز نیز با ایراد سخنانی پیشنهادهایی را جهت بهبود وضعیت معلمان حفظ مؤسسه ارائه و متذکر شد بالا رفتن کیفیت حفظ قرآن در مؤسسه باید به یکی از اولویت ها تبدیل شود.

حجت الاسلام والمسلمین علیرضا شاهسونی، مدیر مؤسسه که در بدو ورود خود با استقبال گسترده حاضران مواجه شد ازمعلمان و مسئولان قرآنی حاضر در همایش تشکر و قدردانی نمود و در ادامه به بررسی مشکلات شعبه ها پرداخت.

عضو هیئت مدیره اتحادیه تشکل های قرآنی کشور، همچنین یکی از اهداف پیش بینی شده در سال تحفیظی ۱۳۹۲-۱۳۹۳ را تربیت۳۱۳ حافظ کل قرآن بیان کرد و از تلاش بیت الاحزان حضرت زهرا (س) برای ایجاد حماسه قرآنی در کشور سخن گفت. وی عنوان کرد: ان شاءالله بیت الاحزان برای تحقق بخشیدن به منویات مقام معظم رهبری جهت تربیت ده میلیون حافظ حماسه خواهد آفرید. شایان ذکر است معلمان و مربیان حاضر در گردهمایی نیز با حمایت از سخنان این حافظ قرآن با شور و شعف خاصی از تربیت۳۱۳ حافظ کل قرآن  و آفریدن حماسه ای قرآنی در سال تحفیظی آینده سخن می گفتند.

اشتراک در
اطلاع از
0 نظر
بازخوردهای انلاین
مشاهده تمامی نظرات