هفتمین دوره طرح جامع تربیت معلم قرآن کریم با حضور 37 حافظ کل قرآن کریم از سراسر کشور از امروز به مدت 20 روز در بیت الاحزان شعبه مبارک آباد از توابع شهرستان قرآنی استهبان آغاز شد.

 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری مؤسسه قرآنی- فرهنگی بیت الاحزان حضرت زهرا (سلام الله علیها) هفتمین دوره طرح جامع تربیت معلم قرآن کریم با حضور ۳۷ حافظ کل قرآن کریم از شعب بیت الاحزان سراسر کشور صبح امروز آغاز گردید.

بنا بر این گزارش قریب ۵۰ نفر در این دوره ثبت نام کرده بودند که طی آزمون و مصاحبه ای که دیروز انجام شد ۳۷ حافظ کل قرآن وارد این دوره شدند.

در این دوره ۲۰ روزه مباحثی چون صرف مقدماتی(حجت الاسلام و المسلمین سعادتی)، روخوانی (حجت الاسلام و المسلمین امیر حاجیلو)، اخلاق (حجت الاسلام و المسلمین همتی)، حفظ (حجت الاسلام و المسلمین شاهسونی)، مدیر مؤسسه، تجوید مقدماتی (سرکار خانم دانشور) و احکام (سرکار خانم قاسم زاده) که همگی از حفاظ کل قرآن کریم مؤسسه می باشند، تدریس می شود.

کلاس های این دوره، روزانه ۸ ساعت بوده و از ساعت ۸ صبح آغاز شده و تا بعد از نماز مغرب و عشاء ادامه دارد و هم چنین در کنار کلاس های اصلی کلاس مرور محفوظات هم جهت تثبیت چند جزء از قرآن کریم برگزار می گردد.

لازم به ذکر است شرکت کنندگان از ۹ استان کشور (فارس، یزد، سیستان و بلوچستان، آذربایجان شرقی، کرمان، چهار محال و بختیاری و لرستان) در این دوره حضور دارند.

گفتنی است این دوره در دو مرحله برگزار می شود و مرحله بعد دی ماه خواهد بود.

اشتراک در
اطلاع از
0 نظر
بازخوردهای انلاین
مشاهده تمامی نظرات