گردهمایی ۱۲۰۰ حافظ کل قرآن کریم مؤسسه بیت‌الاحزان حضرت زهرا(س) ۱۳ و ۱۴ اسفند‌ماه در سالن چند منظوره مؤسسه واقع در روستای ماهفرخان دهستان قرآنی خیر از توابع استهبان فارس برگزار می‌شود.

 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری بیت الاحزان گردهمایی یک هزار و ۲۰۰ حافظ کل قرآن کریم مؤسسه بیت‌الاحزان حضرت زهرا(س) پنجشنبه و جمعه ۱۳ و ۱۴ اسفندماه ۱۳۹۴ در دهستان خیر از توابع استهبان به عنوان خواستگاه بیت‌الاحزان برگزار می‌شود.

حجت الاسلام علی اکبر شاهسونی، مدیر مدارس شبانه روزی حفظ و تفسیر یکساله کل قرآن کریم بیت الاحزان در حالی خبر از برگزاری این گردهمایی هزار و ۲۰۰ نفره در مؤسسه مرکزی بیت الاحزان داد که از ماههای گذشته پیگیری هایی جهت برگزاری این گردهمایی در قم انجام شده بود؛ اما به دلیل مشکلات مالی و مکانی موجود در قم مؤسسه ناچار به برگزاری آن در روستای ماهفرخان (استهبان فارس) شد.

حافظان کل قرآن مؤسسه که آزمون وزارت ارشاد را با موفقیت پشت سر گذاشته اند از سراسر کشور در این گردهمایی حضور پیدا می‌کنند.

یادآور می شود گردهمایی حافظان کل قرآن کریم بیت الاحزان از سال۱۳۸۱ با گردهمایی ۲۷ حافظ کل قرآن کریم آغاز شد و دراسفند ماه هر سال برگزار میگردد.

این همایش در سالن چند منظوره مؤسسه بیت‌الاحزان حضرت زهرا(س) واقع در روستای ماهفرخان دهستان خیر از توابع استهبان برگزار خواهد شد

اشتراک در
اطلاع از
0 نظر
بازخوردهای انلاین
مشاهده تمامی نظرات