به گزارش روابط عمومی بیت الاحزان حضرت زهرا (س) همزمان با مراسم اختتامیه دوره آزمایشی سیزدهمین دوره حفظ و تفسیر یکساله کل قرآن کریم مدارس شبانه روزی بیت الاحزان حضرت زهرا(س) 115 نفر از برادران و 32 نفر از خواهران به دوره اصلی راه یافتند.

 

مهدی شهسوار، مدیر روابط عمومی مؤسسه در گفتگویی از حضور نیمی از حاضرین دوره آزمایشی در دوره اصلی حفظ و تفسیر یک ساله کل قرآن کریم خبر داد و افزود: از حدود ۵۴۰ نفر از ثبت نام کنندگان و علاقمندان به حفظ قرآن کریم ۳۰۰ نفر از آن ها پس از مصاحبه و آزمون، مجوز حضور در مدارس را دریافت نمودند که از این تعداد، ۲۸۶ نفر از ۲۲ استان کشور در دوره آزمایشی حاضر و از این تعداد ۱۵۰ نفر از خواهران و برادران وارد دوره اصلی حفظ و تفسیر یک ساله کل قرآن کریم شدند.

سردبیر نشریه قرآنی نورالثقلین اظهار کرد: همزمان با اختتامیه دوره آزمایشی مدارس شبانه روزی بیت الاحزان حضرت زهرا (س) حجت الاسلام و المسلمین علیرضا شاهسونی، مدیر مسئول مؤسسه با حضور در مدارس شبانه روزی با تشریح عملکرد قرآنی و آموزشی به تبیین چگونگی تاسیس و شکل گیری مؤسسه بیت الاحزان حضرت زهرا(س) پرداخت و از تمامی قرآن آموزان خواست که در هر کجای کشور که هستند در پی ترویج فرهنگ قرآن و اهل بیت (علیهم السلام) باشند.

این فعال قرآنی همچنین از گسترش فعالیت های بین المللی بیت الاحزان حضرت زهرا سخن گفت و اظهار کرد: در دوره آزمایشی همچنین سه قرآن آموز از کشورهای اندونزی، عراق و افغانستان حاضر بودند که قرآن آموز اندونزیایی به دوره اصلی راه یافت.

 مدیر روابط عمومی بیت الاحزان حضرت زهرا (س) در پایان با اشاره به عزم راسخ مسؤلان این مؤسسه برای گسترش فعالیت های قرآنی و بین المللی شدن بیت الاحزان تصریح کرد: با آغوش باز از علاقمندان به حفظ قرآن از سایر کشورها استقبال می کنیم.

اشتراک در
اطلاع از
0 نظر
بازخوردهای انلاین
مشاهده تمامی نظرات