اعظم محمدی رتبه نخست رشته حفظ کل مسابقات سراسری دارالقرآن «تلاوت» را کسب کرد./ سیده زکیه حسینی در 15 جزء اول شد./ تقدیر از خانم حسینی در خورموج

 

دومین دوره مسابقات سراسری قرآن «تلاوت» که با همت سازمان دارالقرآن برگزار شده بود در شامگاه یکم اسفندماه با معرفی نفرات برتر به کار خود پایان داد.

نکته حائز اهمیت در این مسابقات درخشش بانوان بیت الاحزانی حاضر در مسابقات بود. جایی که سرکار خانم اعظم محمدی، بانوی قرآنی بیت الاحزان موفق شد رتبه نخست حفظ کل قرآن کریم بانوان بالای ۱۶ سال را از آن خود کند. جالب اینجاست که وی حدود یک ماه پیش نیز در مسابقات سراسری دارالقرآن امام علی (ع) در رشته حفظ کل مقام اول را کسب کرده بود. اما افتخار آفرینی قرآن آموختگان بیت الاحزان در این مسابقات به همین جا ختم نشد چرا که بانویی دیگر از بیت الاحزان توانست در این مسابقات خوش بدرخشد. سرکار خانم سیده زکیه حسینی از حافظین برتر مؤسسه، در رشته حفظ ۱۵ جزء بانوان بالای ۱۶ سال مسابقات، مقام نخست کشوری را کسب کرد تا کارنامه افتخارات بیت الاحزان پربارتر از گذشته جلوه نمایی کند.

در پی این افتخار آفرینی، مراسم تجلیل از سرکار خانم حسینی باحضور مسئولین شهر خورموج بوشهر و امام جمعه این شهرستان روز یکشنبه در بیت الاحزان شعبه خورموج برگزار گردید و از مربی زحمتکش ایشان و حافظ کل قرآن کریم خانم جمشیدی و همچنین مدیرحفظ مؤسسه خانم بحرانی تقدیر به عمل آمد. حجت الاسلام مصلح امام جمعه شهر خورموج در این مراسم خاطر نشان کرد مؤسسه بیت الاحزان یکی از مؤسساتی است که هیچ حمایتی ازطرف مسئولین شامل حالش نشده است اما توانسته بخشی از کارهای قرآنی و فرهنگی شهر را به خوبی انجام دهد. وی همچنین از کمک های حجت الاسلام فخاران قدردانی کرد.

اشتراک در
اطلاع از
0 نظر
بازخوردهای انلاین
مشاهده تمامی نظرات