بعد از ظهر روز گذشته کاروان شاهدان بصیر در میان استقبال پرشور مردم روستاهای دهستان قرآنی خیر با مرثیه سرایی و عزاداری در مقابل ساختمان مؤسسه مرکزی بیت الاحزان با قرآن و نوای قرآنی بدرقه شدند.

 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری مؤسسه قرآنی- فرهنگی بیت الاحزان حضرت زهرا (سلام اللهعلیها) ، در این مراسم حافظان و قاریان قرآن مؤسسه که از مناطق مختلف کشور در روستاهای محمدآباد ( قرآن‌آباد) و لای خرمی شهرستان قرآنی استهبان مشغول حفظ قرآن هستند، در کنار مردم ولایی و شهیدپرور این دهستان در مراسم تشییع پیکر مطهر شهدای گمنام حضور یافتند.

در این مراسم مردم همیشه در صحنه دهستان خیر با استقبالی باشکوه و بی‌نظیر به استقبال پیکر مطهر شهدای گمنام رفته و با عطر و گلاب از آنان استقبال و در مراسم تشییع شرکت کرده  و به عزاداری پرداختند.

علاوه بر روستای محمدآباد پیکر مطهر شهدای گمنام در روستاهای مبارک‌آباد، بنوان و ماهفرخان دهستان خیر نیز مورد استقبال مردم قرار گرفت.

عزاداری و مرثیه سرایی در مقابل ساختمان مؤسسه مرکزی بیت الاحزان با حضور اهالی شهید پرور دهستان قرآنی خیر و جمعی از حافظان قرآن کریم از دیگر برنامه های مراسم استقبال از پیکر مطهر شهدای گمنام بود.

اشتراک در
اطلاع از
0 نظر
بازخوردهای انلاین
مشاهده تمامی نظرات