کارگاره آموزشی مدیران داخلی و معلمان حفظ شعب تا ظهر روز جمعه ادامه یافت و در روز دوم، مدیر مسئول مؤسسه، معاون فرهنگی و مسئول بازرسی مؤسسه، فرماندهی سپاه استهبان و تعدادی از مدیران و معلمان موفق به ایراد سخن پرداختند.

 

به گزارش روابط عمومی مؤسسه قرآنی- فرهنگی بیت الاحزان حضرت زهرا (سلام الله علیها) در روز دوم کارگاره آموزشی مدیران داخلی و معلمان حفظ شعب به جهت نزدیک شدن به ایام انتخابات و بحث بصیرت افزایی در بین قرآنیان، جناب سرهنگ شیبانی، فرماندهی سپاه پاسداران شهرستان قرآنی استهبان به بیان نکاتی مهم پیرامون انتخابات و تبعیت از ولایت فقیه پرداخت.

پس از آن حجت الاسلام و المسلمین شاهسونی، مدیر مسئول مؤسسه نکات کلیدی راجع به مقوله حفظ و کلاسداری عنوان کرد و با تأکید بر مطالعه کتاب “حفظ آسان”، کتاب برگزیده جشنواره رشد و از تألیفات خودشان، افزود: در بین حافظان معلم نباید کسی باشد که این کتاب و کتب ارزنده دیگر در زمینه حفظ را نخوانده باشد.

در ادامه کارگاه حجت الاسلام و المسلمین عشقی، معاون فرهنگی و مسئول بازرسی مؤسسه با بیان احادیث و روایاتی بر لزوم حفظ قرآن در عصر حاضر پرداخت و گفت: ما با همه توانمان باید در زمینه تبلیغ شعائر دینی خصوصا جذب افراد به سمت حفظ قرآن تلاش کنیم.

در پایان این کارگاه دو روز سرکار خانم دانشور و شفیعی از حافظان و معلمان موفق مؤسسه با تشکیل کارگروه های چند نفره به بیان رموز موفقیت در زمینه کلاس های حفظ و تدبر در قرآن کریم پرداخته و به پرسش های معلمان در این زمینه ها پاسخ گفتند.

اشتراک در
اطلاع از
0 نظر
بازخوردهای انلاین
مشاهده تمامی نظرات