با پایان یافتن سومین دوره مسابقات «تلاوت»، پنج نفر برتر هر یک از رشته‌های این مسابقات مشخص شدند.

 

به گزارش روابط عمومی مؤسسه قرآنی- فرهنگی بیت الاحزان حضرت زهرا (سلام الله علیها) سومین دوره مسابقات کشوری «تلاوت» و چهارمین دوره مسابقات «تسنیم» (ویژه کارکنان سازمان تبلیغات سراسر کشور) با حضور رییس سازمان دارالقرآن الکریم، جمعی از معاونان سازمان تبلیغات اسلامی، پدر و برادر قاری مهاجر الی‌الله حاج محسن حسنی کارگر و برخی از مسئولان استان خراسان رضوی در مشهد مقدس برگزارشد.

بنا بر این گزارش نفر اول حفظ ۱۵ جزء، نوید رزمجو از فارس، نفر چهارم حفظ کل مجتبی علیرضالو از تهران و نفر دوم حفظ ۱۵ جزء حمیده حسینی از فارس هر سه از حافظان کل مؤسسه بیت الاحزان بودند.

آقایان سعید حاجیان از تهران، محمد خاکپور از خراسان رضوی و نوید رزمجو از فارس به ترتیب رتبه‌های نخست را در رشته‌های قرائت تحقیق، حفظ کل و حفظ ۱۵ جزء قرآن کریم به دست آوردند.

همچنین آقایان سید جاسم موسوی از خوزستان، مجید زینلی از اصفهان، آرش سورسوری از کرمانشاه و هادی اسفیدانی از خراسان رضوی به ترتیب عناوین دوم تا چهارم رشته قرائت تحقیق را از آن خود کردند.

در رشته حفظ کل قرآن کریم نیز رتبه‌های دوم تا چهارم به ترتیب به آقایان حسن علیرضالو از قم، سجاد واعظی‌منفرد از سمنان، مسعود رضایی از زنجان و مجتبی علیرضالو از تهران تعلق گرفت.

علی شیخ‌جامی از خراسان رضوی، هادی رضایی از کرمان، محمدامین نجفی از زنجان و سجاد قراباغی از همدان نیز ۴ نفر از حافظان شرکت‌کننده در این مسابقات هستند که در رقابت با سایرین توانستند به ترتیب رتبه‌های دوم تا چهارم مسابقات را به خود اختصاص دهند.

 در رشته تحقیق خواهران نیز، خانم ها «زهرا سهرابی» از کرمانشاه، «الهام سلطانی نژاد» از کرمان، «زهار کشاورز» از بوشهر، «مرضیه میرزایی پور» از خراسان رضوی و «ام البنین طالبی» از آذربایجان شرقی به ترتیب رتبه اول تا پنجم را از این بخش کسب کردند.

در رشته حفظ کل قرآن کریم نیز، خانم ها «حکیمه نصیری» از مازندران، «زینب صالح بیک» از یزد، «مجیده رضا پور» از کرمان، «مریم شفیعی» از ایلام و «معصومه گودرزی» از اصفهان به ترتیب حائز رتبه اول تا پنجم در این بخش شدند.

در رشته حفظ ۱۵ جزء نیز، خانم ها «فائزه سادات قریشی نسب» از یزد، «حمیده حسینی» از فارس، «فرزانه صادقی ناو» از گیلان، «زهرا قربانی سینی» از اصفهان و «رعنا احمدی» از آذربایجان شرقی به ترتیب مقام اول تا پنجم را در این بخش از آن خود کردند.

اشتراک در
اطلاع از
0 نظر
بازخوردهای انلاین
مشاهده تمامی نظرات