کارشناس دوره های مهد و پیش دبستانی بیت الاحزان حضرت زهرا (س) از برگزاری همایش معلمان مهد و پیش دبستانی و دبستان ای غیر دولتی قرآن محور یاس نبی(سلام الله علیها) خبر داد.

 

 سرکار خانم زحمتکش ، کارشناس دوره های مهد وپیش دبستانی های قرآنی در گفتگویی با خبرنگار پایگاه خبری بیت الاحزان حضرت زهرا (س) از برگزاری همایش معلمان مهد و پیش دبستانی و دبستان های غیر دولتی قرآن محور این موسسه خبر داد.

زحمتکش عنوان کرد: این همایش با حضورحجت الاسلام و المسلمین اسماعیلی، استاد اخلاق حوزه و ۳۰۰ معلم مهد و پیش دبستانی و دبستان های غیر دولتی یاس نبی (سلام الله علیها) از تمامی شعب مؤسسه ۱۳ و ۱۴ آذر ماه در حوزه آیت الله پیشوا، شیراز برگزار می گردد.

این کارشناس و فعال قرآنی عنوان کرد: هدف از برگزاری این همایش تقویت و هماهنگ سازی معلمان مهد و پیش دبستانی های بیت الاحزان حضرت زهرا (س) جهت گسترش فرهنگ قرآنی در بین کودکان و نونهالان برای آمادگی ذهنی و آشنایی نسل جدید با قرآن است.

 وی ادامه داد: مهد و پیش دبستانی های این مؤسسه که از سال ۱۳۸۳ همزمان در چند شعبه شهرستان استهبان آغاز به کار کرد و در حال حاضر بیش از یکصد شعبه این مؤسسه دارای مهد و پیش دبستانی های قرآن محور هستند و الحمد لله این مهم روز به روز در حال گسترش و با استقبال عموم مردم مواجه است و دلیل این موفقیت آموزش متدهای نوین قرآنی به کودکان و خردسالان حاضر در مهد و پیش دبستانی می باشد.

اشتراک در
اطلاع از
0 نظر
بازخوردهای انلاین
مشاهده تمامی نظرات