مدیر مجتمع قرآنی بین‌المللی سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی بیان کرد: ۱۲۰ نفر در نخستین دوره حفظ یک ساله قرآن در مجتمع قرآنی بین‌المللی سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی پذیرش شدند و قرآن‌آموزان از استان‌های بوشهر، فارس، اصفهان، یزد و کرمان و کشمیر در این مجتمع حضور دارند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بیت الاحزان به نقل از ایکنا، آیین افتتاحیه اولین دوره تخصصی حفظ یک ساله قرآن کریم مجتمع قرآنی بین‌المللی سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی با حضور نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمان، قرآن‌آموزان این مجتمع و خانواده‌های آن‌ها، ۲۹ تیر ماه در بیت‌الزهرا(س) سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی برگزار شد.

حجت‌الاسلام مجتبی شادمانی، مدیر مجتمع قرآنی بین‌المللی سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در این مراسم با تبریک ولادت با سعادت امام موسی‌کاظم(ع) بیان کرد: مؤسسه قرآنی بیت‌الاحزان حضرت زهرا(س) از دهه هفتاد فعالیت خود را آغاز و تاکنون ۱۴ مرکز شبانه روزی حفظ قرآن در کشور و خارج از کشور و بیش‌از ۱۸۰ شعبه روزانه در کشور تأسیس کرده است که نتیجه این بیش از ۲۰ سال فعالیت، تربیت حدود ۳ هزار حافظ کل قرآن و چندین هزار نفر حافظ چند جزء قرآن است.

وی با بیان اینکه مجتمع قرآنی بین‌المللی سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی چهاردهمین مرکزی است که ۱۰ دی ماه سال گذشته در منطقه کوهپایه به بهره برداری رسید، گفت: ۱۲۰ نفر در نخستین دوره حفظ یک ساله قرآن در این مجتمع پذیرش شدند. قرآن‌آموزان از استان‌های بوشهر، فارس، اصفهان، یزد و کرمان در این مجتمع حضور دارند که بیشترین تعداد این قرآن‌آموزان از شهرستان بم هستند.

شادمانی ادامه داد: ۵۰ نفر نیز از کشمیر هند برای شرکت در دوره‌های حفظ یک ساله قرآن مجتمع قرآنی بین‌المللی سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی ثبت‌نام کردند که ۲۰ نفر از آن‌ها پذیرفته شده‌اند.

مدیر مجتمع قرآنی بین‌المللی سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی با تأکید بر اینکه در این مجتمع کسی به دلیل مشکل مالی از حفظ قرآن محروم نخواهند شد، گفت: مهمترین دلیلی که سبب شد قرآن‌آموزان از استان‌های دیگر و حتی خارج از کشور در این مجتمع حضور پیدا کنند برکت نام شهید سلیمانی و وجود مرقد مطهر ایشان در کرمان است.

وی با اشاره به تأکید رهبر معظم انقلاب اسلامی بر تربیت ۱۰ میلیون حافظ قرآن، گفت: پناه آوردن به قرآن نجات بخش است. بنابراین برای اینکه نوجوانان و جوانان با قرآن مأنوس شوند تمام مسئولان، خانواده‌ها، ‌بزرگان و علما همه باید دست به دست هم دهند تا جامعه و فرزندان ما قرآنی شوند.

اشتراک در
اطلاع از
0 نظر
بازخوردهای انلاین
مشاهده تمامی نظرات