در مراسم افتتاحیه همايش ملی «ريحانةالنبی» از ۷ حافظ کل قرآن تربیت شده مؤسسه بیت‌الاحزان حضرت زهرا(س) تجلیل به عمل آمد.

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی مؤسسه قرآنی فرهنگی بیت الاحزان حضرت زهرا (سلام الله علیها)، در این مراسم که به میزبانی شهرستان مهر استان فارس برگزار شد از ۱۴ نفر از نوابغ قرآنی ملی و بین‌المللی تجلیل به عمل آمد که ۷ نفر از آنان از حافظان قرآن بیت الاحزان بودند.

بر اساس این گزارش حافظان بیت الاحزان که در این همایش مورد تجلیل قرار گرفتند به شرح زیر است:

حجت الاسلام علیرضا شاهسونی، مسئول موسسه قرآنی فرهنگی بیت الاحزان حضرت زهرا (س) با راه اندازی ۱۶۵ شعبه و ۱۰ مدرسه شبانه روزی حفظ تخصصی، ۲ حوزه علمیه قرآن محور و تربیت ۱۳۰۰ حافظ کل قرآن کریم و دهها هزار حافظ اجزاء

حجت الاسلام یوسف یاراحمدی، حافظ کل قرآن کریم و فرزند ارشد خانواده یاراحمدی با ۸ حافظ کل قرآن کریم و ۵ طلبه و روحانی. وی هم اکنون مدیریت مدرسه شبانه روزی حفظ یکساله کل قرآن کریم امام حسن مجتبی (ع) را بر عهده دارد.

حمیده کریمیان، اولین معلول جسمی-حرکتی کشور که موفق به حفظ کل قرآن کریم شده است. وی در حال حاضر مسئول شعبه پردیسان (قم) مؤسسه بیت الاحزان است.

علی اصغر و سمیه کاویانی، خواهر و برادر نابیناو معلول که علی رغم  نداشتن سواد خواندن و نوشتن موفق به حفظ کل قرآن کریم  شده اند.

در این همایش همچنین علی اصغر کاویانی،  که با وجود معلولیت و نابینا بودن موفق به حفظ کل قرآن کریم شده است به اجرای برنامه حفظ قرآن پرداخت. پاسخگویی این حافظ معلول و نابینا به سوالات حضار تحسین و شگفتی جمعیت را به دنبال داشت.

سرکارخانم حلیمه شیخ و ۳ فرزندش که از آمریکا عازم ایران و ساکن روستای قرآن آباد ایران از توابع استهبان فارس شده اند و به حفظ قرآن کریم همت گمارده اند.


مجتبی فردفانی، دارنده رتبه اول رشته حفظ کل سی و سومین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم جمهوری اسلامی ایران


سرکار خانم اعظم محمدی، دارنده رتبه اول مسابقات بین‌المللی قرآن بانوان مسلمان در اردن و حافظ کل قرآن کریم

اشتراک در
اطلاع از
0 نظر
بازخوردهای انلاین
مشاهده تمامی نظرات