جشن فارغ‌التحفیظی مؤسسه قرآنی بیت‌الاحزان حضرت زهرا(س) ۲۱ شهریور‌ماه در شهرستان استهبان برگزار می‌شود و طی آن ۱۵۰ حافظ کل قرآن به تعداد حافظان کل قرآن در کشور افزوده می‌شود.

جشن فارغ‌التحفیظی قرآن‌آموزان مؤسسه بیت‌الاحزان حضرت «زهر‌ا(س)» ۲۱ شهریور‌ماه ۱۳۹۲ در شهرستان استهبان از توابع استان فارس برگزار می‌شود.

«مهدی شهسوار» مدیر روابط عمومی مؤسسه قرآنی بیت‌الاحزان حضرت «زهرا(س)» با اعلام این خبر گفت: این مراسم با حضور حافظان قرآن مؤسسه بیت‌الاحزان در سالن دانشگاه آزاد اسلامی واحد استهبان برگزار می‌شود.

وی از تربیت حدود ۱۵۰ حافظ کل قرآن کریم در سال‌ تحفیظی جدید در این مؤسسه خبر داد و گفت: امسال حدود ۱۵۰ حافظ کل قرآن کریم در مؤسسه بیت‌الاحزان حضرت‌ «زهرا(س)» تربیت شده‌اند که با تربیت این افراد مجموع حافظان قرآن مؤسسه به بیش از ۸۵۰ حافظ کل قرآن کریم می‌رسد.

سال گذشته گردهمایی ۷۰۰حافظ کل قرآن این مؤسسه در مجتمع یاوران «حضرت مهدی(عج)» قم برگزار شد و مسئولان مؤسسه تلاش می‌کردند در صورت حمایت امسال این مراسم را در تهران برگزار کنند، اما این مراسم در شهرستان استهبان برگزار خواهد شد.

بنا بر این گزارش دو شعبه جدید مؤسسه بیت‌الاحزان حضرت «زهرا(س)» پس از ماه مبارک رمضان در شهرستان‌ شادگان و شهر الوان از توابع شهرستان شوش افتتاح می‌شود.

اشتراک در
اطلاع از
0 نظر
بازخوردهای انلاین
مشاهده تمامی نظرات