آیت‌الله ایمانی، نماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز، در نخستین روزهای ماه محرم از مدرسه شبانه روزی حفظ و تفسیر یک ساله کل قرآن کریم امام حسن مجتبی (علیه السلام) بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی مؤسسه قرآنی فرهنگی بیت الاحزان حضرت زهرا (سلام الله علیها)، آیت‌الله اسداله ایمانی با حضور در مدرسه حفظ تخصصی قرآن کریم امام حسن مجتبی(علیه السلام) از نزدیک در روند آموزش قرآن آاموزان این مدرسه قرار گرفت.

وی ضمن مثبت ارزیابی کردن عملکرد این مدارس عنوان کرد: چند بار با مسئولان بیت الاحزان دیدار داشته ام و در جشنواره تجلیل از حافظان کل قرآن کریم سال جاری و سال گذشته مؤسسه، حاضر شده ام اما این بازدید به شناخت بیشتر و بهتر فعالیت های بیت الاحزان حضرت زهرا (سلام الله علیها) منجر شد.

در ادامه حجت الاسلام علیرضا شاهسونی مؤسس و مدیر بیت الاحزان حضرت زهرا(سلام الله علیها) ضمن عرض خیر مقدم به نماینده ولی فقیه در استان فارس و هیات همراه، گزارشی کوتاه از عملکرد بیت الاحزان را بیان و تصریح کرد: الحمدلله با توجه به حضور قرآن آموزان از سراسر کشور و چند کشور اسلامی در مدارس شبانه روزی حفظ تخصصی قرآن کریم بیت الاحزان به مرورشاهد محور و قطب قرآنی شدن فارس در تربیت حافظان کل قرآن کریم در کشور می باشیم.

سپس امام جمعه شیراز در جمع بیش از ۱۴۰ حافظ ۵ جزء قرآن کریم  و اساتید مدارس شبانه روزی بیت الاحزان و جمعی از مسئولان به ایراد سخنرانی پرداخت و ضمن مثبت ارزیابی کردن عملکرد بیت الاحزان عنوان کرد: فعالیت های مفید قرآنی و فرهنگی نیاز به ساختمان های مجلل و تشکیلات و سازمانی ندارد و می توان از همین ساختمان های ساده نیز فعالیت های ناب قرآنی را دنبال نمود.

 نماینده رهبر معظم انقلاب در فارس ضمن مقایسه تعداد حافظان قرآن کریم در دوران طاغوت و دوران بعد از انقلاب اسلامی، این فعالیت ها را گوشه ای از حسنات جاریه انقلاب اسلامی و امام خمینی (ره) عنوان و تصریح کرد: ان شاء الله به زودی شاهد راه اندازی حوزه علیمه برای حافظان قرآن کریم باشیم تا در آینده نزدیک شاهد حافظ قرآن بودن تمام روحانیون کشور شویم.

شایان ذکر است در بازدید آیت‌الله ایمانی و هیات همراه از مدرسه حفظ تخصصی کل قرآن کریم بیت الاحزان، امام جمعه موقت، فرماندار و جمعی از روحانیون و مسئولان شهرستان قرآنی استهبان وی را همراهی کردند.

اشتراک در
اطلاع از
0 نظر
بازخوردهای انلاین
مشاهده تمامی نظرات