مديركل دفتر برنامه ريزي و بودجه استانداري فارس و هیئت همراه از بیت الاحزان حضرت زهرا (سلام الله علیها) و مدارس شبانه روزی این مؤسسه بازدید کرد.

حجت الاسلام علیرضا شاهسونی، مدیر و مؤسس بیت الاحزان ضمن عرض خیر مقدم از تلاش بیت الاحزان برای اجرایی نمودن فرامین رهبر معظم انقلاب مبنی بر تربیت ده میلیون حافظ قرآن در ایران اسلامی سخن گفت و ایده فارس قطب قرآنی کشور که اولین بار توسط بیت الاحزان مطرح شد را ادامه اجرایی نمودن فرامین رهبر انقلاب و مبارزه با تهاجم فرهنگی بیگانگان دانست.

عضو هیئت مدیره بنیاد بین المللی حفظ قرآن کریم در ادامه تصریح کرد درصورت حمایت از بیت الاحزان این مؤسسه قادر به تربیت ۱۰۰۰ حافظ کل قران کریم در سال است.

همچنین محمد مهدی شرفی، فرماندار شهرستان قرانی استهبان و سرکار خانم پارسایی، مسئول فعالیت های قرآنی استانداری فارس نیز در بازدید از بیت الاحزان آقای سلحشوری را همراهی می نمودند.

مدیر کل دفتر برنامه ریزی و بودجه استانداری فارس در بازدید از فروشگاه فرهنگی مؤسسه بیت الاحزان از کتب آموزشی مهد وپیش دبستانی های قرآنی بیت الاحزان که توسط گروه پژوهش نگارش و تدوین شده است نیز اظهار خرسندی کرد.

مدیر کل دفتر برنامه ریزی و بوجه استانداری فارس و هیئت همراه در ادامه با حضور در مدرسه شبانه روزی امام حسن مجتبی (علیه السلام) از نزدیک با قرآن آموزان حاضر در این مدرسه گفت و گو کرد.

اشتراک در
اطلاع از
0 نظر
بازخوردهای انلاین
مشاهده تمامی نظرات