با حضور مسئولان مرکز مدیریت بیت الاحزان برگزار شد:
نشست مسئولان و مدیران شعب بیت الاحزان در شهرستان‌های لارستان، گراش و مهر با حضور مسئولان و مدیران مرکز مدیریت بیت الاحزان در شهر لار برگزار شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بیت الاحزان، نشست مسئولان و مدیران شعب بیت الاحزان در شهرستان‌های لارستان، گراش و مهر با حضور مسئولان و مدیران مرکز مدیریت بیت الاحزان روز گذشته ۱۹ آذر ماه در شهر لار برگزار شد.

در ابتدای این نشست، عنایت الله موحدی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان لارستان، ضمن تقدیر از تلاش‌های مؤسسه بیت الاحزان پیشنهادات و راهکارهایی جهت مهجوریت‌زدایی از ساحت مقدس قرآن کریم در جامعه داد. وی ارائه قرآن در قالب‌ها و محتواهای جذاب و استفاده از هنر در ارائه محتواهای قرآنی را یکی از روش‌های ترغیب جامعه به سمت قرآن کریم برشمرد.

حجت الاسلام علیرضا شاهسونی مدیر مسئول مؤسسه قرآنی فرهنگی بیت الاحزان حضرت زهرا(سلام الله علیها) در ادامه با استقبال از سخنان رئیس اداره ارشاد شهرستان لارستان، عدم اطلاع رسانی صحیح از فعالیت‌های صورت گرفته توسط شعب را یکی از نقاط ضعف فعالیت‌های شعب مؤسسه برشمرد و تأکید کرد: تبلیغ و گزارش فعالیت‌های صورت گرفته اگر به خوبی صورت گیرد، در جذب کمک‌های مردمی و دولتی نیز موفق‌تر خواهیم بود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به آیات ابتدایی سوره مبارکه رحمن گفت: این که در ابتدای سوره تعلیم قرآن را به ذات اقدس الهی نسبت داده نشانگر اهمیت و جایگاه والای معلم قرآن کریم است و این که تعلیم قرآن در این آیات قبل از خلقت انسان اشاره شده است بر لزوم تعلیم قرآن در تمامی انسان‌ها دلالت دارد و اهمیت موضوع را دو چندان می‌کند.

حجت‌الاسلام‌ سید مختار موسوی خرم امام جمعه لارستان دیگر سخنران این مراسم بود. وی با تقدیر از فعالیت‌های انجام شده توسط مؤسسه بیت الاحزان در سطح شهرستان لارستان و نقاط مختلف کشور بر ضرورت شکل گیری نهضت قرآنی در شهرستان لارستان تأکید کرد و گفت: باید در بحث های مختلف قرآنی مثل ترجمه و مفاهیم و صوت و لحن هم علاوه بر حفظ قرآن فعالیت کنیم و در این راه از ظرفیت‌های مؤسسه بیت الاحزان هم حتماً بهره مند خواهیم شد.

در ادامه شعب بیت الاحزان شهرستان‌های لارستان، گراش و مهر به ارائه گزارش فعالیت‌های خود و مشکلات هر شعبه پرداختند و تجربیات خود را با سایر شعب به اشتراک گذاشتند.

توجیه برنامه مالی شعب و لزوم ورود اطلاعات در سامانه یکپارچه مالی مؤسسه توسط قاسمعلی عمادی سرپرست جهاد خودکفایی و حسابرس شعب بیت الاحزان و ارائه گزارش مقایسه‌ای شعب بیت الاحزان لارستان، گراش و مهر توسط خانم اردالی، کارشناس شعب جنوب فارس از دیگر برنامه های انجام شده در این نشست بود.

در پایان این نشست از تعدادی از مربیان بیت الاحزان لارستان با اهدای هدیه تقدیر به عمل آمد.

یاد آور می‌شود پیش از این سه دوره نشست مدیران و مسئولان شعب بیت الاحزان با حضور مدیران مرکز مدیریت مؤسسه در شهرستان‌های استهبان، فسا و داراب برگزار شده بود و نشست لار چهارمین نشست از سلسله نشست‌های هفتگی مشترک مدیران شعب و مسئولان مرکز مدیریت بیت الاحزان می‌باشد.

اشتراک در
اطلاع از
0 نظر
بازخوردهای انلاین
مشاهده تمامی نظرات