مرحله نهایی مسابقات حفظ 5 جزء بین مراکز شبانه روزی مؤسسه بیت الاحزان با همکاری دارالقرآن آستان قدس رضوی در جوار حرم مطهر رضوی برگزار گردید و از برگزیدگان آن تقدیر به عمل آمد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بیت الاحزان، مرحله نهایی مسابقات حفظ ۵ جزء بین مراکز شبانه روزی مؤسسه بیت الاحزان حضرت زهرا(س) با همکاری دارالقرآن آستان قدس رضوی، پنجشنبه گذشته ۲۹ مهرماه در محل دارالقرآن حرم مطهر برگزار گردید.

برگزیدگان ۷ مرکز شبانه روزی حفظ یکساله و حوزه علمیه قرآنی امام صادق(ع) استهبان شب قبل از مسابقات در آزمون ارزیابی محفوظات شرکت کرده و ۱۶ نفر مجوز حضور در مرحله نهایی مسابقات را کسب کردند و صبح پنجشنبه با یکدیگر به رقابت پرداختند.

حدود ۲۰۰ قرآن آموز مراکز شبانه روزی حفظ قرآن کریم به همراه مربیان و کادر آموزشی این مراکز از نزدیک شاهد برگزاری مسابقات بودند و مراسم اختتامیه نیز بلافاصله پس از پایان مسابقات برگزار گردید.

آیین اختتامیه با قرائت قرآن کریم توسط علی میرزایی از حافظان مراکز شبانه روزی بیت الاحزان آغاز شد و در ادامه حجت الاسلام علی اکبر شاهسونی مدیر مراکز حفظ شبانه روزی قرآن کریم طی سخنانی، ضمن بیان نکات تربیتی و انگیزشی از مسئولین برگزار کننده و متسابقین این دوره از مسابقات تشکر و قدردانی کرد.

در این دوره از مسابقات علی بازی از قرآن آموزان مرکز تحفیظ رضوی رتبه اول را کسب کرد و پس از وی، علی اصغر سلیمی و سید امیرحسین حاصلی فر از مرکز شبانه روزی امام حسن مجتبی(ع) رتبه های دوم و سوم را به دست آوردند. مجموعاً مرکز شبانه روزی امام حسن مجتبی(ع) به عنوان مرکز برتر معرفی شد و از نفرات برتر با اهدای لوح تقدیر و هدیه تقدیر به عمل آمد.

در حاشیه این دوره از مسابقات، قرآن آموزان به زیارت دسته جمعی حرم حضرت ثامن الحجج(ع) پرداختند و هم چنین عصر پنجشنبه نیز نشست هم اندیشی کادر آموزشی مراکز شبانه روزی حفظ یکساله قرآن کریم بیت الاحزان برگزار شد.

شایان ذکر است دور بعدی مسابقات به میزبانی مرکز شبانه روزی حفظ یکساله امام سجاد (ع) قم در مقطع حفظ ۱۵ جزء انجام خواهد شد.

جهت مشاهده گزارش تصویری بر روی این لینک کلیک کنید.

اشتراک در
اطلاع از
0 نظر
بازخوردهای انلاین
مشاهده تمامی نظرات