حجت الاسلام علیرضا شاهسونی مدیر مسئول مؤسسه بیت الاحزان با صدور بیانیه ای حادثه تروریستی در حرم شاهچراغ(ع) شیراز را محکوم کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بیت الاحزان، حجت الاسلام علیرضا شاهسونی مدیر مسئول مؤسسه بیت الاحزان حضرت زهرا (سلام الله علیها) با صدور بیانیه ای اقدام تروریستی در حرم شاهچراغ (ع) را محکوم کرد.

متن پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

یُرِیدُونَ لِیُطْفِئُوا نُورَ اللَّهِ بِأَفْوَاهِهِمْ وَاللَّهُ مُتِمُّ نُورِهِ وَلَوْ کَرِهَ الْکَافِرُونَ

بار دیگر دستان پلید استکبار جهانی و صهیونیسم بین المللی از آستین ارتجاع تکفیری خارج شد و در سومین حرم اهل بیت(ع) زائران بی گناه بارگاه ملکوتی حضرت شاهچراغ (ع) را به خاک و خون کشید و همه ملت ایران را عزادار کرد.

دشمنان ایران اسلامی که تمامی نقشه‌های شوم خود در نا امن کردن و تجزیه این سرزمین و هجمه به اسلام و قرآن را نقش بر آب دیدند، این بار به اقدامات تروریستی کور روی آوردند و در اقدامی مذبوحانه، جنایت فجیع شیراز را رقم زدند.

ملت شریف ایران بی شک از این گونه اقدامات هراسی به دل راه نمی‌دهد و همچون گذشته مسیر خود در دفاع از کیان ایران و نظام مقدس جمهوری اسلامی را تحت لوای هدایت‌های حکیمانه مقام معظم رهبری پرقدرت تر از گذشته ادامه خواهد داد.

از مسئولین کشور انتظار داریم با شناسایی و مجازات سخت و پشیمان کننده تمامی عاملین، آمرین و زمینه سازان این جنایت وحشیانه در هر سطحی که هستند، راه را بر تکرار این گونه اقدامات ببندند.

اینجانب به نمایندگی از جامعه بزرگ حافظان، قرآن آموزان، اساتید، مدیران و خادمان قرآن کریم مؤسسه بیت الاحزان، این جنایت سبعانه را محکوم کرده و شهادت جمعی از هموطنان‌مان در این فاجعه عظیم را محضر حضرت صاحب الزمان(ارواحنا فداه)، مقام معظم رهبری(مدظله)، تمامی مردم شریف ایران، استان فارس و شهر شیراز بالاخص خانواده‌های داغدیده این حادثه تسلیت و تعزیت عرض می‌کنم و از درگاه خداوند متعال برای مصدومین این حادثه عافیت و سلامتی و جهت ارواح مطهر شهدای این حادثه علو درجات را مسئلت می‌کنم.

علیرضا شاهسونی

مدیر مسئول مؤسسه قرآنی فرهنگی بیت الاحزان حضرت زهرا(سلام الله علیها)

اشتراک در
اطلاع از
0 نظر
بازخوردهای انلاین
مشاهده تمامی نظرات