با پایان یافتن مهلت نام نویسی:
وبینار توجیهی مدیران آموزشی طرح ملی رحله با شرکت مدیران آموزشی طرح دوشنبه سیزدهم تیرماه برگزار شد و بر برپایی با کیفیت رحله هشتم تاکید شد./ قریب 3000 نفر در طرح ملی رحله 8 نام نویسی کردند

وبینار توجیهی مدیران آموزشی طرح ملی رحله با شرکت مدیران آموزشی طرح دوشنبه سیزدهم تیرماه برگزار شد و بر برپایی با کیفیت هشتمین دوره این طرح قرآنی تاکید شد.

حجت‌الاسلام هادی سیاری دبیر ستاد طرح ملی رحله در این باره به پایگاه اطلاع رسانی بیت الاحزان گفت: بررسی برنامه‌های طرح، تنوع آموزشی، شرح وظایف و توجیه مدیران از محورهای اصلی این نشست مجازی بود و خوشبختانه با استقبال مناسبی مواجه گردید.

سیاری افزود: اجرای هماهنگ، منسجم و موفق طرح هدفی است که ما به دنبال محقق کردن آن در رحله امسال هستیم و از مدیران و میزبانان می‌خواهیم این امر را مد نظر داشته باشند.

وی اضافه کرد: در رحله امسال با احتساب دوره آزمایشی مراکز یک ساله بیش از ۲۸۶۰ نفر نام نویسی کرده‌اند و پیش بینی می‌شود پس از انجام مصاحبه حدود ۲۰۰۰ نفر موفق به حضور در هشتمین دوره طرح ملی رحله شوند که در مقایسه با آمار سال‌های گذشته افزایش چشم‌گیری داشته است.

به گفته وی ۴۲ مرکز در سراسر کشور، تابستان امسال میزبان قرآن آموزان در طرح ملی رحله خواهند بود و قرآن آموزان جدید الورود با محوریت حفظ جزء سی‌ام و سوره مبارکه بقره در طرح شرکت می‌کنند و حافظان سال‌های گذشته نیز ضمن تثبیت محفوظات، حفظ خود را دنبال خواهند کرد.

حجت الاسلام هادی سیاری

شروع دوره از ۱۵ تیرماه خواهد بود

این مدیر و استاد قرآنی با اشاره به برنامه زمانبندی برگزاری طرح گفت: مصاحبه از قرآن آموزان تا ۱۴ تیرماه پایان خواهد یافت و شروع رسمی دوره از روز ۱۵ تیرماه همزمان در سراسر کشور آغاز می‌شود و تا پایان مرداد ماه به اتمام خواهد رسید، لذا برگزاری طرح پس از تاریخ ذکر شده مورد تأیید ستاد نمی‌باشد.

دبیر ستاد طرح ملی رحله با بیان این که از هرگونه برگزاری طرح‌های قرآنی توسط افراد مستقل استقبال می‌کنیم تأکید کرد: با توجه به این که در برخی شهرها شاهد استفاده از عنوان بیت الاحزان در برگزاری طرح‌های مشابه رحله بوده‌ایم به شرکت‌کنندگان، برگزارکنندگان و خیرین و نیک اندیشان هشدار می‌دهیم که به غیر از مراکز اعلام شده در سایت مؤسسه، هیچ مرکز دیگری مجوز برگزاری طرح با عنوان «طرح ملی رحله» یا «مؤسسه بیت الاحزان» را ندارد و در صورت حضور یا همکاری در این طرح‌ها، ستاد طرح ملی رحله هیچ گونه مسئولیتی نخواهد داشت؛ ضمن این که داوطلبان دریافت میزبانی طرح ملی رحله در سال‌های آینده نیز تنها از طریق مراجع رسمی مؤسسه بیت الاحزان و ستاد طرح ملی رحله امکان دریافت میزبانی را خواهند داشت.

وی گفت: کلیه میزبانان و بزرگوران می‌توانند در صورت بروز تخلفات، مراتب را به ستاد طرح اعلام کنند و با متخلفان برخورد قانونی خواهد شد.

اشتراک در
اطلاع از
1 نظر
بازخوردهای انلاین
مشاهده تمامی نظرات

احسنت میگم به این مسولان عالی
واقعا کار بیت الاحزان‌ عالی هست