با مشارکت بیشتر مردم و مسئولین دهستان خیر:
جلسه هم‌اندیشی و برنامه‌ریزی برگزاری مراسم فاطمیه دوم با حضور شوراها و دهیاران دهستان خیر در مرکز مدیریت بیت‌الاحزان برگزار گردید.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بیت‌الاحزان، شب گذشته، ششم دیماه، جلسه هم‌اندیشی و برنامه‌ریزی جهت برگزاری مراسم فاطمیه دوم با حضور شوراها و دهیاران دهستان خیر در مرکز مدیریت بیت‌الاحزان برگزار گردید.

در این جلسه اعضای شوراهای اسلامی دهستان، دهیاران و مسئولین موسسه قرآنی بیت‌الاحزان به هم‌اندیشی و هم‌فکری در خصوص برگزاری مراسم شهادت حضرت زهرا (سلام الله علیها) در فاطمیه دوم پرداختند و مقرر گردید: پس از هماهنگی‌های نهایی، جزئیات اجرای این مراسم دینی جهت استحضار اهالی دهستان، اطلاع رسانی شود.

شاهسونی مدیر بیت‌الاحزان ضمن تقدیر از مردم و مسئولین در برپایی مراسم فاطمیه اول و بیان نکات معنوی و انگیزشی، از مدعوین خواست که با همدلی و همکاری بیشتر زمینه برگزاری هر چه باشکوه‌تر مراسم فاطمیه دوم را فراهم آورند.

میهمان ویژه این جلسه عبدالعلی پوراکبر از اساتید حوزه علمیه و استاد اخلاق، در بیاناتی از فعالیت‌های قرآنی بیت‌الاحزان در سطح کشور و بخصوص تربیت حفاظ بین‌المللی ابراز خرسندی نمود و بیشتر پرداختن به صحیفه سجادیه را به اعضای جلسه و بخصوص بیت الاحزانی‌ها توصیه و تأکید نمود.

یادآور می شود: مراسم فاطمیه اول با حضور بیش از هزار نفر در سالن شهید الهی روستای ماهفرخان برگزار گردید.

عزیزانی که تمایل به مشارکت در برگزاری این مراسم مذهبی و فرهنگی دارند می‌توانند از طریق زیر اقدام به پرداخت نذورات و هدایای خود نمایند:

[su_button url=”https://beytolahzan.ir/pay?babat=sayer&towzihat=برگزاری مراسم فاطمیه دوم ۱۴۰۰″ target=”blank” icon=”icon: heart” icon_color=”#ee0000″]پرداخت مستقیم[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
0 نظر
بازخوردهای انلاین
مشاهده تمامی نظرات