پیام تسلیت حجت الاسلام شاهسونی

 

هم اکنون خطه فارس در غم از دست دادن یکی از عالمان گرانقدر خود سوگوار است.

حجت الااسلام والمسلمین علیرضا شاهسونی، مدیر موسسه بیت الاحزان حضرت زهرا (س)طی پیامی درگذشت عالم فرزانه و نویسنده مجاهد، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین سیّدمجتبی موسوی‌ لاری نماینده ولی‌ فقیه در لارستان را تسلیت گفتند.

متن پیام حجت الااسلام شاهسونی به شرح ذیل است:

باسمه تعالی

إنا لله وإنا إلیه راجعون

با تأثر فراوان از درگذشت نماینده ولی فقیه، روحانی عالیقدر و نویسنده مجاهد، مرحوم حجت‌الاسلام والمسلمین آقای حاج سیّدمجتبی موسوی‌لاری مطلع شدم.

خدمات این عالم ارزشمند به گسترش معارف اسلامی و مکتب اهل بیت علیهم‌السلام نه تنها در کشور بلکه در سراسر جهان، در چند دهه اخیر انصافأ بی ‌نظیر است. ایشان یکی از از مفاخر حوزوی و دینی کشور بود که آثار متعددی در زمینه های مختلف دینی تألیف و به زبان‌های مختلف منتشر و در جهان توزیع کرد؛ آنگونه که بسیاری از افرادی که در غرب به دین اسلام یا مذهب تشیع گرویده اند معترفند که تحت تأثیر کتابهای این اندیشمند فرزانه قرار گرفته و متحول شده اند.

بدینوسیله ضایعه درگذشت این عالم گرانقدر را به مردم شریف لارستان و استان فارس و خانواده معزّز ایشان تسلیت عرض نموده و از ایزد منان برای کلیه بازماندگان صبر و شکیبایی و برای آن مرحوم غفران و رحمت واسعه الهی مسألت می‌نمایم.

علیرضا شاهسونی

۲۰اسفند ۱۳۹۱

اشتراک در
اطلاع از
0 نظر
بازخوردهای انلاین
مشاهده تمامی نظرات