سرکار خانم رقیه دانشور، کارشناس حفظ قرآن کریم در گفتگویی با خبرنگار پایگاه خبری بیت الاحزان حضرت زهرا(س) از برگزاری آزمون شفاهی حفظ کل قرآن کریم و 20 جزء ویژه حافظان مدارس شبانه روزی حفظ و تفسیر کل قرآن کریم و سایر شعبه ها در موسسه مرکزی بیت الاحزان حضرت زهرا(س) خبر داد.

 

این حافظ قرآن عنوان کرد: این آزمون با شرکت ۱۵۰ حافظ قرآن کریم از مدارس شبانه روزی حفظ و تفسیر کل قرآن کریم و سایر شعبه های این مؤسسه از واحدهای فسا، شیراز، استهبان، کازرون ، فیروزآباد، نورآباد، نی ریز، داراب، لار، خوزستان، خورموج، دلگان در روزهای پنج شنبه و جمعه ۱۴ و ۱۵ شهریورماه برگزار خواهد شد.

این کارشناس و فعال قرآنی عنوان کرد: هدف از برگزاری این آزمون، ارزیابی تسلط حافظان قرآن کریم و مشخص شدن نخبگان قرآنی می باشد.

وی همچنین تصریح کرد: داوران این آزمون از طرف وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی معرفی می گردند و حافظانی که حداقل نمره قبولی را در این آزمون  کسب کنند از طرف وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مدرک مربوطه را دریافت می کنند و همچنین در جشن فارغ التحفیظی ۲۳ شهریور ماه سال جاری به عنوان حافظ قرآن کریم معرفی می شوند و از طرف مؤسسه نیز هدایایی به آنها اعطا می گردد.

شایان ذکر است این آزمون شهریورماه  هر سال، از سوی مؤسسه بیت الاحزان حضرت زهرا(س) با هماهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می گردد.

اشتراک در
اطلاع از
0 نظر
بازخوردهای انلاین
مشاهده تمامی نظرات