مسئول شعبه بیت الاحزان معزآباد جابری از آغاز برنامه های قرآنی- فرهنگی این شعبه از ابتدای تیرماه سال جاری خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری مؤسسه قرآنی- فرهنگی بیت الاحزان حضرت زهرا (سلام الله علیها)، هدایت معتضدیان مسئول شعبه بیت الاحزان معزآباد جابری اظهار داشت: فعالیت‌های قرآنی بیت الاحزان در مقاطع خردسالان و نوجوانان، جوانان و بزرگسالان از اول  تیرماه سال جاری آغاز می‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند از هم‌اکنون برای شرکت در این کلاس‌ها ثبت‌نام کنند.

وی افزود: به دلیل لزوم آشنایی با آموزه‌های فرهنگی و قرآنی در طول فصل تابستان به عنوان یکی از فرصت‌های مناسب برای جذب علاقه‌مندان و اهمیت آموزش قرآن به قرآن آموزان، کلاس‌های قرآنی مهد قرآن از سنین پایه برای قرآن آموزان درنظر گرفته شده است.

معتضدیان ادامه داد: برنامه‌های آموزشی روخوانی، روان‌خوانی، حفظ، مفاهیم و دیگر کلاس‌های قرآنی که در طول سال برای قرآن‌آموزان برگزار می‌شود در طول فصل تابستان نیز ادامه خواهد داشت و قرآن‌آموزان می‌توانند در مقاطع مختلف در این کلاس‌ها شرکت کنند.

مسئول شعبه بیت الاحزان معزآباد جابری تصریح کرد: کلاس‌های آموزش کمک های اولیه ،نقاشی، طراحی ، کلاس های بهداشتی وآموزش خانواده نیز از دیگر دوره‌های آموزشی ارایه شده برای قرآن‌آموزان است که علاقه‌مندان می‌توانند هم‌زمان با کلاس‌های قرآنی در آن‌ها حضور یابند.

وی در پایان گفت: در پایان دوره، اردوی تفریحی – زیارتی مشهد مقدس ویژه قرآن آموزان نیز برگزار خواهد شد.

اشتراک در
اطلاع از
0 نظر
بازخوردهای انلاین
مشاهده تمامی نظرات