آیت الله دکتر بهشتی با حضور در جمع قرآن آموزان مدرسه شبانه روزی حفظ و تفسیر یکساله کل قرآن کریم اسرأ، طی سخنانی از اهمیت حفظ قرآن در دوران جوانی سخن گفت.

 

آیت الله احمد بهشتی در جمع ۱۳۰ نفر از قران آموزان مدراس اسرأ، و امام حسن مجتبی (ع) شعبه ۱و ۲ با بیان خاطراتی از دوران طلبگی خود اظهار داشت ای کاش من هم جوان و همسن شما بودم تا کل قرآن را حفظ کنم

عضو جدید جامعه مدرسین حوزه علمیه قم خطاب به قرآن آموزانی که با تلاش ۵ ماهه خود موفق به حفظ ۱۴ جزء از قرآن کریم شده اند یادآور شد: اکنون فرصتی استثنایی در اختیار شما قرار گرفته است و می بایست از زمان و مکان استفاده بهینه و مطلوب را جهت حفظ کل قرآن کریم نمایید.

نماینده مردم استان فارس در مجلس خبرگان رهبری که خود اکنون تلاش بر حفظ قرآن دارد و موفق به حفظ ۵ جزء از قرآن شده است افزود: سعی کنید علاوه بر حفظ قرآن به مرحله تدبر در قرآن کریم هم برسید تا ان شاءالله بتوانید به دستورات قرآن کریم عمل نمایید.

 در ادامه، پس از اجرای مسابقه حفظ قرآن بین قرآن آموزان سه مدرسه بیت الاحزان با حضور دکتر بهشتی، حجت الاسلام طهماسبی، امام جمعه شهرستان فسا به همرا تنی چند از مسئولین این شهرستان و حجت الاسلام شاهسونی به نفرات برتر جوایزی اهدا شد.

شایان ذکر است دکتر بهشتی که همواره از حامیان مالی و معنوی بیت الاحزان حضرت زهرا (س) بوده است سال گذشته ساختمان دارالقرآن امام علی (ع) واقع در  زادگاهش، روستای میانده از توابع شهرستان فسا را جهت گسترش فرهنگ قرآن در اختیار این مؤسسه قرار داده است.

اشتراک در
اطلاع از
0 نظر
بازخوردهای انلاین
مشاهده تمامی نظرات