استاد حامد شاکرنژاد و استاد احمد ابوالقاسمی از غرفه مؤسسه قرآنی بیت الاحزان در نمایشگاه بین المللی قرآن کریم تهران بازدید و پیرامون فعالیت‌های مؤسسه بیت الاحزان بحث و گفتگو کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بیت الاحزان با آغاز سی امین دوره نمایشگاه بین المللی قرآن کریم در تهران، غرفه مؤسسه قرآنی فرهنگی بیت الاحزان حضرت زهرا(سلام الله علیها) نیز در این نمایشگاه راه اندازی شد و به ارائه گزارش فعالیت‌ها و برنامه‌های این مؤسسه می‌پردازد.

در روز‌های گذشته شاهد حضور چهره‌های شاخص قرآنی کشور در این غرفه بودیم.

حامد شاکر نژاد، استاد و قاری بین المللی کشورمان یکی از چهره‌هایی بود که در غرفه مؤسسه بیت الاحزان حضور پیدا کرد و با حجت الاسلام علیرضا شاهسونی مدیر مسئول مؤسسه بیت الاحزان دیدار و گفتگو کرد. در این دیدار پیرامون روند پیشرفت فعالیت‌های قرآنی این مؤسسه و طرح و برنامه‌های پیش رو بحث و تبادل نظر شد.

شاکر نژاد پیش از این نیز از برخی مراکز قرآنی بیت الاحزان در شهرستان استهبان بازدید کرده بود.

احمد ابوالقاسمی، استاد و قاری پیشکسوت بین المللی کشورمان دگیر چهره شاخص قرآنی بود که در روزهای اخیر از غرفه مؤسسه بیت الاحزان بازدید کرد. وی ضمن تقدیر از فعالیت‌های اثرگذار مؤسسه بیت الاحزان برای همه تلاشگران این مجموعه آرزوی موفقیت و سربلندی کرد.

گفتنی است برخی چهره‌های شاخص قرآنی مؤسسه بیت الاحزان اخیراً در ویژه برنامه «محفل» شبکه سه سیما که با میزبانی استاد ابوالقاسمی و استاد شاکر نژاد و جمعی دیگر از اساتید قرآن کریم در حال پخش است حضور پیدا کرده بودند که با استقبال مخاطبان این برنامه روبرو شد.

اشتراک در
اطلاع از
1 نظر
بازخوردهای انلاین
مشاهده تمامی نظرات

احسنتم