اقامه نماز جمعه شهرستان استهبان به امامت حجت الاسلام والمسلمین یونس شاهسونی،عضو هیئت امناء مؤسسه بیت الاحزان حضرت زهرا(س) روز گذشته در شهرستان قرآنی استهبان برگزار شد.

خطیب موقت نماز جمعه این هفته شهرستان قرآنی استهبان، با اشاره به آیه ۵۶ سوره مبارکه احزاب و روایتی از پیامبراسلام (ص)، ضمن تأکید بر این که صلوات کامل «اللهم صل علی محمد وآل محمدکما صلیت علی ابراهیم وآل ابراهیم …» است، بیان کردند که بسیاری از فقهای اهل سنت همین صلوات را در تشهد نماز واجب می دانند.

عضو هیئت امناء بیت الاحزان حضرت زهرا(س) در خطبه دوم ضمن اشاره به هشتم شوال سالروز تخریب قبور ائمه بقیع، اظهار کرد: وهابیت که با توطئه انگلیس برای مقابله با اسلام به وجود آمده است حدود ۹۰ سال پیش این جنایت را انجام داد و این امر نشان دهد افراط گرایی در طول تاریخ بزرگترین ضربه را به اسلام زده است و این جنایت  امروز در کشورهای اسلامی دگر بار در حال انجام شدن است و وحدت و بیداری امت اسلامی مقابله با جریانات افراطی و تکفیری در منطقه است.

سپس در ادامه سخنان خود مطالبی در رابطه با آغاز به کار دولت جدید بیان و اظهاراتی در مورد انتخابات ایران و دنیا بیان و تأکید کرد: در ایران ولی فقیه باید رأی مردم را تنفیذ نماید و در واقع رئیس جمهور از طرف رهبر معظم انقلاب به این سمت منصوب می گردد.

وی در پایان سخنان خود به مناسبت سالروز آزادگان یاد و خاطره آنها و همچنین یاد و خاطره شهید جانباز حاج ابراهیم فالیزکار را گرامی داشتند.

اشتراک در
اطلاع از
0 نظر
بازخوردهای انلاین
مشاهده تمامی نظرات