در پی استقبال بی نظیر قرآن آموزان صورت گرفت:

حجت الاسلام علی اصغر همتی مدیر مرکز حفظ شبانه روزی آل یاسین(ع) شیراز می‌گوید: خوشبختانه آمار نام نویسی بالاتری نسبت به سال های گذشته داشته‌ایم  و به امید خدا قصد داریم طرح های رحله و حفظ یک ساله این مرکز را در ۵ مکان مجزا برگزار کنیم.

وی در گفتگو با پایگاه اطلاع رسانی بیت الاحزان گفت: در سال جاری نهادهایی همچون آموزش و پرورش، کمیته امداد، شهرداری و بنیاد حضرت مهدی ( عج ) آیت الله حدائق همکاری نزدیکی با ما داشته اند و جا دارد از همراهی این نهادها قدردانی کنیم.

همتی با بیان این که «طرح ملی رحله» شیراز در بین تمامی مراکز برگزار کننده طرح بیشترین ثبت نام کننده را داشته است گفت: استقبال گسترده مردمی در طرح‌های حفظ قرآن این شعبه مرهون رایزنی سازنده با سازمان‌های یاد شده و برنامه ریزی مناسب بوده است.

مدیر مرکز شبانه روزی آل یاسین(ع) شیراز همچنین نقش خیرین را نیز پر رنگ توصیف کرد و گفت: هر جا خیرین و نیک اندیشان قدم گذاشته اند بهترین ثمرات را خلق کرده اند و تاثیر مثبت و سازنده این عزیزان بر هیچ کس پوشیده نیست و البته جای تشکر دارد.

این حافظ قرآن از نقش خیرین نیک اندیش حاج حسین دهقان و حاج جواد دهقان در همراهی با برنامه های قرآنی بیت الاحزان قدردانی کرد.

او در ادامه بهره گیری مناسب از ظرفیت های فضای مجازی را اولویتی اساسی در تبلیغات ثمربخش عنوان کرد و گفت: می توانیم از فضای مجازی در راستای ترویج ارزش ها استفاده کنیم امری که در شرایط فعلی ضروری به نظر می رسد و می‌تواند بسیار اثربخش باشد لذا غفلت از این ظرفیت جایز نیست.

گفتنی است مرکز شبانه روزی آل یاسین از سال ۱۳۹۴ در شیراز راه اندازی شد و تاکنون موفق به تربیت قریب ۵۰ حافظ کل قرآن کریم در طرح یکساله و بیش از ۳۰۰ حافظ اجزاء قرآن در قالب طرح ملی رحله شده است.

اشتراک در
اطلاع از
0 نظر
بازخوردهای انلاین
مشاهده تمامی نظرات