مراسم افتتاحیه طرح جامع دوره تربیت معلم قرآن کریم با حضور 50 نفر از حافظان کل قرآن به منظور برگزاری دوره تربیت معلم قرآن کریم از شعبه های استان فارس، یزد و سیستان و بلوچستان در شعبه بیت الاحزان حضرت زهرا(س) شعبه محمد آباد برگزارشد.

 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری مؤسسه بیت الاحزان حضرت زهرا(س) افتتاحیه طرح جامع دوره تربیت معلم قرآن کریم صبح امروز ۲ آذرماه در بیت الاحزان شعبه محمدآباد (قرآن آباد ایران) برگزارشد.

در ابتدا حجت الاسلام والمسلمین علی اکبر شاهسونی، مدیر مدارس شبانه روزی ضمن خوش آمد گویی و تسلیت به مناسبت ایام سوگواری اباعبدالله الحسین(ع) مطالبی راجع به قرآن و جایگاه معلم قرآن بیان نمود.

این حافظ قرآن عنوان کرد: قرآن کریم برای هدایت بشر نازل شده است و برای دست یابی به گنجینه های ارزشمند آن، باید خود را مخاطب آیات خدا قرار داد و درباره آن به تفکر و اندیشه پرداخت.

در ادامه سرکار خانم شاهسونی، مسئول آموزش مؤسسه طی سخنانی به تشریح قوانین و مقررات و همچنین برنامه آموزشی دوره پرداخت.

وی در ادامه بیان نمود این دوره در دو مرحله ۱۴ روزه برگزار می شود که انتظار می‌رود با برگزاری اولین دوره، حافظان قرآن ضمن تعمیق ارتباط خود با قرآن کریم، با فنون و روشهای نوین، علمی و تخصّصی تدریس و آموزش روخوانی و روان خوانی ،حفظ قرآن،تجوید،احکام واخلاق آشنا شوند و در پایان دوره از شرکت کنندگان آزمون گرفته می شود و بعد از قبولی می توانند در مرحله دوم نیز شرکت کنند.

گفتنی است برگزاری طرح جامع دوره تربیت معلم قرآن کریم ویژه حافظان کل قرآن، یکی از برنامه‌های کلیدی این مؤسسه به منظور ارتقای زیرساخت های آموزش قرآن کریم  در سایر شعب می باشد.

اشتراک در
اطلاع از
0 نظر
بازخوردهای انلاین
مشاهده تمامی نظرات