با حضور مسئولان شهرستان نی‌ریز و مسئولان بیت الاحزان مرکزی انجام شد
ساختمان شعبه مرکزی نیریز با حضور مسئولان شهرستان نی‌ریز و مسئولان بیت الاحزان مرکزی افتتاح گردید.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بیت الاحزان، آیین افتتاح ساختمان شعبه مرکزی نی‌ریز پنج شنبه ۲۳ دی ماه با حضور جمعی از مسئولان شهرستان نی‌ریز و مرکز مدیریت بیت الاحزان برگزار شد.

در این مراسم که بخشدار مرکزی، دادستان و ریاست اداره تبلیغات اسلامی نی‌ریز و همچنین مدیر مسئول و سرپرست روابط عمومی موسسه قرآنی بیت الاحزان حضرت زهرا(سلام الله علیها) نیز حضور داشتند، حجت الاسلام و المسلمین جنگجو رئیس اداره تبلیغات اسلامی نی‌ریز ضمن بیان نکات اخلاقی و قرآنی، از فعالیت‌های مؤسسه بیت الاحزان به خصوص مدیر مسئول این مجموعه قرآنی تقدیر به عمل آورد. وی یکی از ثمرات فعالیت مؤسسه بیت الاحزان را پرورش مسئولان مؤمن و انقلابی و خدمتگزار در این شهرستان دانست و عنوان کرد: آقای محمد امین بخشدار مرکزی شهرستان نی‌ریز چندین سال است که مدیریت بیت الاحزان شهرستان نی ریز را عهده دار است و آقای اکبر شهسوار دادستان نی‌ریز نیز از حافظان قرآن و پرورش‌یافتگان موسسه قرآنی بیت الاحزان می‌باشد و امیدواریم که سرعت گسترش فعالیت‌های قرآنی در این شهرستان افزایش یابد .

در این مراسم برنامه های مختلف قرآنی توسط حافظان بیت الاحزان اجرا گردید که از مهم‌ترین آنها می‌توان به اجرای برنامه حفظ توسط فریبا ضرغامی حافظ کل قرآن کریم موسسه، تلاوت سوره یاسین توسط مهین کاوه حافظ ۵۰ ساله قرآن کریم و همچنین همخوانی و سرود توسط قرآن آموزان مرکز حفظ شبانه روزی حضرت زینب کبری(سلام الله علیها)  اشاره نمود.

شایان ذکر است، شعبه مرکزی نی‌ریز از سال ۱۳۸۸ شروع به کار نموده است و تاکنون به صورت استیجاری به فعالیت خود ادامه می‌داد که با وصیت خیر قرآنی مرحومه فاطمه خلقی ساختمانی را جهت انجام فعالیت‌های قرآنی در اختیار شعبه مرکزی نی‌ریز قرار گرفت که پس از تکمیل و مرمت، به صورت رسمی افتتاح گردید.

اشتراک در
اطلاع از
0 نظر
بازخوردهای انلاین
مشاهده تمامی نظرات