سرکار خانم مریم مسرور، مسئول بازرسی مؤسسه در گفتگویی با خبرنگار پایگاه خبری بیت الاحزان حضرت زهرا(س) از برگزاری جلسه ارتقاء جايگاه و كيفيت نظارت معلمان راهنما ویژه بازرسین(معلم راهنما) در روز یکشنبه 21 مهر ماه در شعبه مرکزی مؤسسه خبر داد.

 

این کارشناس قرآنی عنوان کرد: در این جلسه ۳۰ نفر از بازرسان مؤسسه از سراسر شعب مؤسسه از واحد ها و شعبه های نورآباد، لارستان، فسا، استهبان، عنبرآباد، قلعه گنج، رودبار جنوب،  منوجان،  سیستان، داراب، نی ریز و قیرکارزین در این جلسه حاضر خواهند بود.

این حافظ قرآن عنوان کرد: هدف از برگزاری این جلسه،  توجیه معلمان راهنما در زمینه نحوه بازرسی از شعب و ارسال گزارش به موقع از بازرسی های انجام شده بیان کرد.

 وی ضمن ارائه توضیحاتی در مورد نحوه بازسی از شعب افزود معلمان راهنما که از واحد های هر شعبه توسط شعبه مرکزی انتخاب می شود موظف به اطلاع رسانی در مورد نحوه عملکرد سایر شعب به شعبه مرکزی مؤسسه می باشند.

 گفتنی است طبق آیین نامه بیت الاحزان حضرت زهرا (س) واحد به مجموعه ای از چند شعبه اطلاق می گردد.

این فعال قرآنی همچنین ادامه داد این جلسه هر ساله ۲ بار جهت توجیه معلمان راهنما در شعبه مرکزی بیت الاحزان حضرت زهرا (س) برگزار می گردد و معلمان راهنما علاوه بر بازرسی از شعبه های واحد، مسئول برگزاری امتحانات شفاهی پایان ترم نیز می باشند.

اشتراک در
اطلاع از
0 نظر
بازخوردهای انلاین
مشاهده تمامی نظرات