مدیر و جمعی از اعضای مؤسسه قرآنی- فرهنگی بیت الاحزان شعبه معزآباد جابری به مناسبت روز پاسدار از 50 نفر از پاسداران سپاه ناحیه خرامه که با این مجموعه فرهنگی همکاری داشتند تجلیل کردند.

مدیر و جمعی از اعضای مؤسسه قرآنی- فرهنگی بیت الاحزان شعبه معزآباد جابری به مناسبت روز پاسدار از ۵۰ نفر از پاسداران سپاه ناحیه خرامه که با این مجموعه فرهنگی همکاری داشتند تجلیل کردند.

هدایت معتضدیان مدیر مؤسسه قرآنی- فرهنگی بیت الاحزان شعبه معزآباد جابری ضمن ابراز خرسندی از همکاری های این مؤسسه با سپاه ناحیه خرامه اظهار داشت: روز پاسدار گرامیداشت بزرگ‌مردانی است که در راه حفظ عزت و آبروی نظام و انقلاب اسلامی همچون حضرت اباعبدالله الحسین (علیه السلام) به جهاد پرداختند.

شهرام افشاریان فرمانده سپاه ناحیه خرامه، با اشاره به حضور اخیر قاری برجسته و بین المللی قرآن کریم در روستای معزآباد جابری، از پی گیری های مجدانه مؤسسه قرآنی بیت الاحزان تشکر کرد و گفت: امیدواریم که این فضای معنوی و برنامه های فرهنگی همچنان ادامه یابد.

در پایان این دیدار ضمن اهدای لوح به فرمانده ناحیه، مدیر و جمعی از اعضای مؤسسه قرآنی- فرهنگی بیت الاحزان شعبه معزآباد جابری به مناسبت روز پاسدار از ۵۰ نفر از پاسداران سپاه ناحیه خرامه که با این مجموعه فرهنگی همکاری داشتند تجلیل کردند.

اشتراک در
اطلاع از
0 نظر
بازخوردهای انلاین
مشاهده تمامی نظرات